Ξενοδοχεία με ταυτότητα και στοχευμένη πελατεία

06-06-14 | ΑΠΟΨΗ

Διαβάζοντας κανείς τις επενδυτικές κινήσεις των μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων ανά τον κόσμο και, κυρίως, στη Μεσόγειο διαπιστώνει μια κοινή συνισταμένη: όλοι οι όμιλοι αναβαθμίζουν το προϊόν τους, είτε ανακαινίζοντας εκ βάθρων τα ξενοδοχεία τους, είτε δημιουργώντας νέα, με το κάθε ξενοδοχείο να στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο κοινό και όχι γενικά “ό,τι βρούμε”.

Αναφέρω ορισμένα παραδείγματα, μόνο από τις τελευταίες ειδήσεις, που φιλοξενήσαμε στο tornosnews: 

Η ισπανική αλυσίδα Riu ανακαίνισε εκ βάθρων τη ναυαρχίδα των ξενοδοχείων της, το San Francisco, στην Πάλμα, που κτίστηκε το 1953, και το ανοίγει ξανά αυτό το καλοκαίρι, προσανατολισμένο καθαρά στην προσέλκυση μόνο ενηλίκων πελατών (άνω των 18 ετών).

Η μεγαλύτερη αλυσίδα της Ισπανίας, η Meliá, “επανιδρύει” το ξενοδοχείο της Sol Wave House ως το πρώτο στον κόσμο Twittter Experience hotel, που θα απευθύνεται αποκλειστικά στους νέους με “τρέλα” στο διαδίκτυο, με την ανάλογη, βεβαίως, διαμόρφωση σε όλους τους χώρους του.

Η ίδια αλυσίδα ανοίγει στα μέσα του μήνα και επισήμως ένα άλλο hi-tech ξενοδοχείο για τους νεότερους τουρίστες, το Hard Rock Hotel στην Ίμπιζα και διαμορφώνει ακόμη μια μονάδα της σε στυλ δεκαετίας του '70 pop music ξενοδοχείο.

Η Azmont Investments, που αναπτύσσει την φανταστική επένδυση Portonovi, στο Μαυροβούνιο, ύψους 500 εκατ.ευρώ, όπου θα λειτουργήσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη ξενοδοχείο One & Only, μαζί με υπερ-πολυτελείς κατοικίες, γνωστοποίησε τη συνεργασία της με την παγκοσμίου φήμης φίρμα ευεξίας Chenot, η οποία θα προσφέρει από το 2016 τις μοναδικές της θεραπείες για αναζωογόνηση και υγεία στο κέντρο ευεξίας του ξενοδοχείου, στοχεύοντας σε υψηλής κλάσης τουρισμό.

Η διεθνής αλυσίδα Carlson Rezidor Hotel Group, όπως θα διαβάσατε, λανσάρει μια νέα φίρμα πολυτελών ξενοδοχείων, την Quorvus Collection, που απευθύνεται σε νεαρούς, ηλικίας 18-31 ετών, που έχουν χρήμα να ξοδέψουν.

Ολοι οι Γερμανοί τουρ οπερέιτορ γνωστοποίησαν ότι εισάγουν ποικιλία από διαφοροποιημένα ξενοδοχειακά προϊόντα. Ενδεικτικά, ο Thomas Cook άνακοίνωσε την επέκταση του χαρτοφυλακίου των concept ξενοδοχείων του σε 250 μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Μέσα σε αυτό το διάστημα, ο αριθμός των ξενοδοχείων Sentido αναμένεται να αυξηθεί από 51 σε 80. Θα διευρυνθούν επίσης τα ξενοδοχεία, που απευθύνονται σε ομάδες πελατών με μέσο και χαμηλό βαλάντιο. Η εταιρία ήδη λειτουργεί 139 επώνυμα ξενοδοχεία, στα οποία περιλαμβάνονται 13 Sunwing και 10 SunConnect (διαθέτουν δωρεάν wi-fi), καθώς και 52 οικονομικά ξενοδοχεία Smartline για οικογένειες.

Η ΤUI από την πλευρά της ανέπτυξε τα Sensimar ως μια εμπορική ονομασία franchise και επί του παρόντος εισάγει τα οικονομικά all-inclusive ξενοδοχεία Suneo για οικογένειες από διαφορετικές αγορές της Ευρώπης. Επιπλέον, για το καλοκαίρι του 2014, πρόσθεσε σε πολλούς μεσογειακούς προορισμούς περισσότερες μονάδες Best Family και Magic Life.

Ο όμιλος, που διαθέτει 330 ξενοδοχεία, ανακοίνωσε ακόμη πρόσφατα σχέδια για εξορθολογισμό του αριθμού των διαφορετικών εμπορικών σημάτων των ξενοδοχείων του. Ο όμιλος έχει 31 resort TUI Best Family, 13 ξενοδοχεία Sensimar, 11 Jaz, 11 Sol y Mar, 8 Suneo, 4 Puravida, 5 Viverde και 3 Dorfhotel. Λειτουργεί επίσης 24 Robinson clubs και 11 Magic Life clubs, ενώ διαθέτει και το 50% των μετοχών διαφόρων εταιριών όπως η Riu (102 ξενοδοχεία), η Grupotel (34), η Iberotel (26), η Atlantica (26) και η Grecotel (19).

 

Η DER Touristik έχει επίσης σχέδια για επέκταση των εμπορικών σημάτων των ξενοδοχείων της. Επί του παρόντος, διαθέτει συνολικά 42 μονάδες, με 18 ξενοδοχεία LTI, 12 Club Calimera και 12 Primasol. 

Η Alltours είναι ένας από τους λίγους τουρ οπερέιτορ που έχει στην κατοχή του και λειτουργεί τα δικά του επώνυμα ξενοδοχεία, με 18 μονάδες Allsun στην Ισπανία και στην Τουρκία. Η εταιρία εξορθολογισε τα all-inclusive ξενοδοχεία της Alltoura, αφήνοντας περιοχές όπως η Κως και η Ουγκάντα. Ο οργανισμός διαθέτει 38 ξενοδοχεία, εκ των οποίων 7 είναι Holiday Hotels, 8 Allvital και 5 Alltoura resorts.

Στην Τουρκία, όπου η τουριστική ανάπτυξη “τρέχει” εδώ και τουλάχιστον δυο δεκαετίες, ο πρόεδρος των ξενοδόχων δήλωσε ότι σε 5 χρόνια στον τουρκικό τουρισμό θα κυριαρχούν πέντε με έξι αλυσίδες με τουλάχιστον 10-15 ξενοδοχεία η κάθε μια. Ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός, είπε ο πρόεδρος των Τούρκων ξενοδόχων και οι μικρότερες αλυσίδες θα πιεσθούν έντονα.

Πολύ ...επιγραμματικά, όλα τα παραπάνω, δίνουν μια εικόνα αυτών που συντελούνται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία διεθνώς. Εδώ, είναι μετρημένες στα δάκτυλα των δυο χεριών, κινήσεις που να ευθυγραμμίζονται με αυτήν την “ξενοδοχειακή επανάσταση” που έχει ξεκινήσει. Η πλειονότητα προφανώς εκτιμά ότι η άνοδος στις αφίξεις θα είναι αέναη..

διαβάστε ακόμα

"Πράσινο φως" από την Κομισιόν για την εξαγορά της ITA Airways από τη Lufthansa
Independent: Ένα Ελληνικό ξενοδοχείο στα καλύτερα του κόσμου για τους λάτρεις του τένις
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Δημοτικό Θέατρο Πειραιά – Νίκος Διαμαντής | Τριήμερα πλατφόρμα δράσεων: What We Owe Democracy / Τι οφείλουμε στη Δημοκρατία
Τα 3 ιδιαίτερα concept προβολής εκθετών που ετοιμάζει το 100% Hotel Show
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Η Philharmonic Brass έρχεται στο Ηρώδειο στις 10 Ιουλίου!
Σε κανονικότητα τα ταξίδια των Jet2holidays, Tui, easyJet στην Κω – Το «ευχαριστώ» του δημάρχου
HOTREC | Επιτακτική η ανάγκη για δίκαιους ψηφιακούς κανόνες - Έρευνα για τα κανάλια διάθεσης δωματίων ξενοδοχείων στην Ευρώπη
Το Άμστερνταμ θέλει να απαγορεύσει όλα τα κρουαζιερόπλοια στο κέντρο της πόλης μέχρι το 2035
Ε.Ξ. Χανίων | Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Γιάννη Σμπώκο
Ryanair: 48ωρη προσφορά για μειωμένη τιμή πτήσων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο