Έξι αγορές βασικοί στόχοι για το 2021 που έφεραν το 50% των τουριστικών εσόδων το 2019

14-09-20 | ΑΠΟΨΗ

Έξι αγορές θα πρέπει να είναι οι βασικοί στόχοι για τον ελληνικό τουρισμό το 2021 προκειμένου να ανακτηθεί σημαντικό μέρος των τουριστικών εσόδων του 2019, αν βέβαια το επιτρέψουν και οι εξελίξεις του υγειονομικού ζητήματος.

Πρόκειται για την Γερμανία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ολλανδία.  Χωρίς να σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνουν επιλεκτικές ενέργειες προώθησης στις υπόλοιπες αγορές, η προσπάθεια θα πρέπει να εστιαστεί σε αυτές τις έξι αγορές που έφεραν ως τουριστικό εισόδημα στη χώρα το 2019 πάνω από το 50% των συνολικών τουριστικών εσόδων. Συνολικά, οι τουρίστες αυτών των χωρών δαπάνησαν πέρυσι στη χώρα 9,3 δισ. ευρώ από τα 18,2 δισ. ευρώ που εισέπραξε συνολικά η χώρα από τον τουρισμό το 2019 και ειδικότερα, 3 δισ. ευρώ από την Γερμανία, 2,6 δισ. ευρώ από την Βρετανία, 1,2 δισ. ευρώ από τις ΗΠΑ, 1,1 δισ. ευρώ από την Γαλλία, 1 δισ. ευρώ από την Ιταλία και 533 εκατ. ευρώ από την Ολλανδία.

Για το 2019, οι περισσότερες εισπράξεις προέρχονταν από τις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς συγκέντρωσαν 12,3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 7,7 δισ. ευρώ από χώρες της Ευρωζώνης έναντι 4,5 δισ. ευρώ από χώρες εκτός της ζώνης του ευρώ. Οι εισπράξεις από τις λοιπές χώρες διαμορφώθηκαν στις 5,4 δισ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι και σε επίπεδο αφίξεων η γερμανική αγορά και η αγορά της Βρετανίας καταλάμβαναν αθροιστικά το 2019 το 24% της συνολικής εισερχόμενης τουριστικής κίνησης και διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στην ελληνική τουριστική σκηνή. Ακολουθούν η ιταλική και η γαλλική αγορά που αθροιστικά προσέγγιζαν το 10% των αφίξεων.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....