Τι λένε οι τουρίστες για τα δωμάτια των ξενοδοχείων κατά τη διάρκεια της πανδημίας

30-11-20 | ΑΠΟΨΗ

Η πανδημία του κορωνοϊού επέβαλε αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα στην βιομηχανία της φιλοξενίας.

Τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο ανταποκρίθηκαν θετικά στις επισημάνσεις και συστάσεις των υγειονομικών αρχών και εφάρμοσαν αποτελεσματικά τους νέους κανόνες υγιεινής, απολύμανσης και καθαριότητας στα δωμάτια και στους κοινόχρηστους χώρους τους. Πώς όμως εισέπραξαν οι πελάτες των ξενοδοχείων τις νέες υγειονομικές συνθήκες που παρατήρησαν στο lobby, στα εστιατόρια και κυρίως στα δωμάτιά τους;

Στα σχετικά φόρουμ συζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι τουρίστες ανταλλάσσουν απόψεις για τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, είναι εμφανές ότι στην πλειοψηφία τους οι πελάτες των ξενοδοχείων ήταν πολύ ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα της εφαρμογής των νέων πρωτοκόλλων καθαριότητας. Ιδιαίτερα σε προορισμούς εκτός Ευρώπης, όπου κάποια καταλύματα δεν φημίζονταν για τις ποιοτικές παροχές τους, οι τουρίστες επεσήμαναν ευχάριστες αλλαγές οι οποίες αποτελούν σημαντική βελτίωση και για την μετά κορωνοϊού εποχή.

Ειδικότερα, στις συζητήσεις μεταξύ των τουριστών, επισημαίνονται τα εξής:

-Κατά γενική ομολογία, τα ξενοδοχεία δεν ήταν ποτέ πιο καθαρά

-Η καθαριότητα στα δωμάτια είναι άριστη, πολύ πιο εμπεριστατωμένη από πριν

-Δεν υπάρχουν πια λεκέδες από άλατα, υγρασία ή οτιδήποτε άλλο σε σιδερώστρες, κρεμάστρες, βραστήρες, ψυγεία, τζάμια παραθύρων και στα είδη υγιεινής

-Στα λουτρά και στις τουαλέτες, δεν υπάρχουν πια οι παραμικρές ενδείξεις ή ίχνη από οποιαδήποτε προηγούμενη παραμονή πελάτη

-Το χαρτί υγείας αντικαθίσταται με εντελώς καινούρια ρολά

-Δεν υπάρχει ίχνος σκόνης στα έπιπλα, στα μικροέπιπλα, στα παντζούρια ή στο κεφαλάρι των κρεβατιών

 -Οι κωδικοί QR που έχουν αντικαταστήσει τα μενού και τις χρήσιμες πληροφορίες, είναι πιο εύκολοι στη χρήση και σίγουρα προτιμότεροι από τα πολυχρησιμοποιημένα έντυπα

-Τα αλατοπίπερα, το βούτυρο, η μαρμελάδα και τα συναφή είδη μίας χρήσης όπου ευλόγως είναι καθαρά και ασφαλή όσον αφορά στην συσκευασία και στο περιεχόμενό τους, είναι κάτι που οι τουρίστες περιμένουν να το δουν να εδραιώνεται και στο μέλλον, στη μετά κορωνοϊού εποχή

Εν κατακλείδι, οι περισσότεροι ταξιδιώτες που έμειναν σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είτε για λόγους εργασίας είτε για διακοπές, έμειναν πολύ ευχαριστημένοι από τα νέα πρωτόκολλα και αισθάνονταν πολύ ασφαλείς εντός των κοινόχρηστων χώρων και των δωματίων των ξενοδοχείων τους. 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....