Γαλλικός τουρισμός: Πώς η τρομοκρατία ξεσκέπασε μια βαθύστερη κρίση

02-09-16 | ΠΡΟΣΩΠΑ

To σοκ των τρομοκρατικών επιθέσεων στη Γαλλία αποκάλυψε μια προϋπάρχουσα κρίση στο τουριστικό προϊόν της χώρας τα τελευταία χρόνια. Σήμερα, που οι πληγές αυτές επουλώνονται, η κατάσταση αυτή πρέπει να βελτιωθεί προκειμένου η τουριστική βιομηχανία της χώρας να μπορέσει να αντιμετωπίσει επιτυχώς άλλες, μελλοντικές προκλήσεις.

Αυτό υποστηρίζει o κ. Georges Panayotis σε άρθρο του με τίτλο "Κανένα μέλλον αν ξεχαστεί το παρελθόν" στο Hospitality ON.

Πίσω από τα κλισέ της Γαλλίας, όπως τα ζεστά κρουασάν, τη ψητή πάπια με μέλι κτλ, παλαιότερα υπήρχε πραγματικό art de vivre και αυθεντικότητα στην τοπική γαστρονομία, επισημαίνει ο κ. Panayotis.

Σήμερα, τα προϊόντα στους δρόμους της χώρας δεν έχουν την εγγυημένη φρεσκάδα του παρελθόντος και χαρακτηρίζονται από φθηνό εξωτισμό. Ως παράδειγμα αναφέρει ότι τα μπιστρό του Παρισιού έχουν καθιερώσει αποστειρωμένες πρακτικές χωρίς πραγματικό άρωμα. 

Η επανάπαυση και η μη ανανέωση της κατάστασης αυτής με νέα προσφορά θέτει τον κίνδυνο αποκάλυψης της πραγματικής εικόνας της πόλης με την παραμικρή κρίση. Είναι καταφανές, τονίζει ο κ. Panayotis, ότι την ώρα που σβήνει ο απόηχος της τρομοκρατίας, η Γαλλία μαστίζεται από την έλλειψη επαγγελματισμού των ξενοδόχων της που αντιμετώπισαν τον κλάδο ως ευνοϊκό καταφύγιο για την τσέπη τους και τρόπο να αποφύγουν τη φορολογία, καθώς και από τη θεώρησή του ως μια «ευχάριστη» δραστηριότητα για νοικοκυρές.

Για να αρθεί η κατάσταση αυτή, πρέπει να τεθούν σε λειτουργία οι «μηχανές» που αυτή τη στιγμή είναι ανενεργές και ακινητοποιούν τον τουρισμό. Οι μηχανές αυτές, σύμφωνα με τον κ. Panayotis, τα στοιχεία που συνθέτουν την ταξιδιωτική εμπειρία στη χώρα, όπως η κοιννωική ζωή, η αυθεντικότητα και η ενημέρωση για τον προορισμό, στη βάση ενός νέου επαγγελματισμού που θα συνδυάζει το σαβουάρ βιβρ με τις διαπροσωπικές δεξιότητες. Η εμπειρία συντίθεται ακόμη από τη αναζήτησης της αριστείας, γαλλικό χαρακτηριστικό που συνδέεται με τον κόσμο της πολυτέλειας, της δεξιοτεχνίας και της υψηλής γαστρονομίας.

Ποιός είναι ο Georges Panayotis και η MKG

*Ο Georges Panayotis είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MKG GROUP και προέρχεται από οικογένεια ξενοδόχων τριών γενεών. Στην ηλικία των 18 ετών άφησε την Ελλάδα για να σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και να αποκτήσει το Μάστερ στο Μάνατζμεντ στο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Paris Dauphine. Αφού ανέπτυξε συγκεκριμένα εργαλεία μάρκετινγκ στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, το 1986 αποφάσισε να ιδρύσει τη δική του εταιρία, την MKG Conseil, τη σημερινή MKG Group.

Μέσα σε 20 χρόνια, η εταιρία έχει γίνει ηγέτης στην Ευρώπη στις μελέτες και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία. Η εταιρία απασχολεί 100 εργαζομένους σε 4 τμήματα: μελέτες μάρκετινγκ, βάση δεδομένων, ποιοτικός έλεγχος και Τύπος. 

Ο Όμιλος MKG, με έδρα στη Γαλλία, κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη στις μελέτες και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία. Η εταιρεία απασχολεί 100 εργαζομένους σε 4 τμήματα: μελέτες μάρκετινγκ, βάση δεδομένων, ποιοτικός έλεγχος και Τύπος, και έχει έντυπη και ηλεκτρονική παρουσία στα γαλλικά και στα αγγλικά:

Hospitality ON Web

Hospitality ON Magazine

Η εταιρεία συντέλεσε στην ανάπτυξη περισσότερων από 2.000 ξενοδοχείων στη Γαλλία και την Ευρώπη, διαθέτοντας γραφεία στο Παρίσι, την Κύπρο, το Λονδίνο και την Αθήνα.

Eίναι ιδρυτής των Βραβείων Worldwide Hospitality Awards και του Hotel Makers Forum, ενώ έχει συγγράψει άρθρα σε σχέση με ζητήματα Μάρκετινγκ και Operations των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Είναι επίσης, σύμβουλος σε τηλεοπτικά κανάλια, όπως το Bloomberg, και σε ραδιοφωνικά δικτυα.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026