Σε δηλώσεις που έκανε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης από τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ITB, αναφέρεται υπό τον τίτλο «Αθήνα, το νέο Βερολίνο» η Deutsche Welle, επικαλούμενη δημοσίευμα της εφημερίδας Süddeutsche Zeitung:
Ο Γιώργος Καμίνης υποστηρίζει, και μάλιστα από το Βερολίνο ότι «η Αθήνα είναι το νέο Βερολίνο». Στην ΙΤΒ, ο δήμαρχος της Αθήνας προσκάλεσε όλους «στη διάσημη και ζωντανή πόλη μας. Δεν υπερβάλλουμε εάν πούμε ότι η Αθήνα βιώνει μια τουριστική άνοιξη», διαβεβαιώνει ο Γιώργος Καμίνης. Ο δήμος Αθηναίων, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η AEGEAN, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας, ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους σε μια συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για μια διαφημιστική εκστρατεία με εκατό ταινίες μικρού μήκους.
Το σύνθημα: One city. Νever ending stories. Το σλόγκαν, το οποίο για κάποιους ευρωπαίους πολιτικούς που ασχολούνται με τα της Οικονομίας μπορεί να είναι διφορούμενο, στοχεύει στην προβολή της Αθήνας ως προορισμού για όλες τις εποχές. Μετά την πικρή κρίση των τελευταίων ετών ο τουρισμός αρχίζει να ανακάμπτει δυναμικά στα ελληνικά νησιά και λίγο πιο συγκρατημένα στην πρωτεύουσα.