Νέο επικεφαλής μάρκετινγκ επέλεξε η TUI Travel με σκοπό να επαναπροσδιορίσει με σαφήνεια όλες τις εμπορικές μάρκες του συνόλου της TUI Group, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων και των κρουαζιερών. Ο νέος Chief Marketing Officer είναι ο 46χρονος Erik Friemann, ο οποίος μέχρι τώρα ήταν υπεύθυνος για το σύνολο των δραστηριοτήτων των καταναλωτών στη Vodafone Γερμανίας.
Στόχος μας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Travel, Peter Long, είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία διακοπών μέσα από τις κορυφαίες μάρκες μας, παρέχοντας μοναδικές ιδέες διακοπών και με δυνατότητα επιλογών κράτησης οποτεδήποτε, οπουδήποτε και με κάθε τρόπο. Και προς αυτήν την κατεύθυνση η εμπειρία του Erik Friemann θα είναι πολύτιμη.
Ο όμιλος της TUI έχει περίπου 200 διαφορετικές μάρκες, πολλές από τις οποίες είναι τοποθετημένες στην αγορά με ασάφεια, που προκαλεί σύγχυση στους πελάτες. Με τη νέα εμπορική πολιτική, τα σήματα θα απλουστευθούν, ώστε ο καταναλωτής να ξεχωρίζει εύκολα το προϊόν, που προσφέρει το κάθε brand name.