Ξεκάθαρη ταυτότητα για κάθε εμπορικό σήμα

22-04-14 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Νέο επικεφαλής μάρκετινγκ επέλεξε η TUI Travel με σκοπό να επαναπροσδιορίσει με σαφήνεια όλες τις εμπορικές μάρκες του συνόλου της TUI Group, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων και των κρουαζιερών. Ο νέος  Chief Marketing Officer είναι ο 46χρονος Erik Friemann, ο οποίος μέχρι τώρα ήταν υπεύθυνος για το σύνολο των δραστηριοτήτων των καταναλωτών στη Vodafone Γερμανίας. 

Στόχος μας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Travel, Peter Long, είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία διακοπών μέσα από τις κορυφαίες μάρκες μας, παρέχοντας μοναδικές ιδέες διακοπών και με δυνατότητα επιλογών κράτησης οποτεδήποτε, οπουδήποτε και με κάθε τρόπο. Και προς αυτήν την κατεύθυνση η εμπειρία του Erik Friemann θα είναι πολύτιμη.

Ο όμιλος της TUI έχει περίπου 200 διαφορετικές μάρκες, πολλές από τις οποίες είναι τοποθετημένες στην αγορά με ασάφεια, που προκαλεί σύγχυση στους πελάτες. Με τη νέα εμπορική πολιτική, τα σήματα θα απλουστευθούν, ώστε ο καταναλωτής να ξεχωρίζει εύκολα το προϊόν, που προσφέρει το κάθε brand name.

 

διαβάστε ακόμα

Κοινωνικός τουρισμός | Οριστικά αποτελέσματα για τα voucher της ΔΥΠΑ
"Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στη Σαντορίνη αλλά χρειαζόμαστε όρια"
Άνοιξε σήμερα 29 Ιουνίου τις πόρτες του το 5άστερο King Jason Zante
Ιόνιος Εταιρεία Πολιτισμού και Τουρισμού | Πολιτιστική θαλάσσια περιήγηση στην Κέρκυρα
H Όλγα Κεφαλογιάννη για το σ/ν: Πολιτικές και δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό των επόμενων δεκαετιών
Αναπτυξιακή Τράπεζα: To ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ ανοίγει τις πόρτες των τραπεζών για τις μικρομεσαίες
ΟΔΑΠ: Πρόσκληση για την παραγωγή ντοκιμαντέρ με θέμα τον πολιτιστικό τουρισμό
Νέο κατασκοπευτικό λογισμικό απειλεί 3,9 δισ. ανθρώπους παγκοσμίως
Ρόδος | Διακοπές τον Σεπτέμβριο για τους Τούρκους που είχαν πρόβλημα στην έκδοση βίζας
Μόνο μία τελευταία διαθέσιμη θέση για φέτος για την προβολή στο τουριστικό κοινό