Η Ρόδος πρέπει να γίνει «ποιοτικός και πολυμορφικός προορισμός»

26-02-14 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Την ανάγκη να καθιερωθεί η Ρόδος ως ποιοτικός τουριστικός προορισμός τόνισε ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου Γιώργος Ματσίγκος, μιλώντας σε εκδήλωση στο σμαραγδένιο νησί, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων:

«Η ποιότητα είναι μονόδρομος στον τουρισμό για να ανταγωνιστούμε τους φθηνότερους προορισμούς που ολοένα αυξάνονται. Η δε πολυτέλεια αντίδοτο στην κρίση, για να αυξήσουμε τα έσοδα και την απασχόληση και για να πετύχουμε την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, εμπλουτίζοντας το τουριστικό προϊόν της Ρόδου. Πρέπει επιτέλους να αλλάξουμε πορεία με νέες στρατηγικές κατευθύνσεις, αλλαγή νοοτροπίας με συνεχή ενημέρωση, εκπαίδευση, επιμόρφωση, αύξηση της παραγωγικότητας και εργασίας, βελτιώνοντας συνέχεια την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας και η οποία δεν μπορεί να διαφέρει από την ποιότητα ζωής που απολαμβάνουμε εμείς ως Έλληνες πολίτες.

Χρειάζεται αλλαγή συνεργασιών, πάθος, όραμα, αποφασιστικότητα, ζήλο, ομοθυμία, συλλογικότητα, ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη δράση και συντονισμό όλων των φορέων και επιχειρήσεων.

Να ορίσουμε ένα υπεύθυνο ποιότητας του προορισμού, να συντονίζει όλους τους φορείς, επιχειρηματίες, και πολίτες για την καθιέρωση του προορισμού ως ποιοτικού προορισμού!

Να σταματήσουμε να μετράμε πόσοι ήρθαν, αλλά πόσα μας άφησαν και τι βελτιώσαμε.

Να βάλουμε στόχο τον εμπλουτισμό της προσφερόμενης εμπειρίας προς τους επισκέπτες, αναβάθμιση υποδομών, ενίσχυση της γαστρονομικής εμπειρίας, καθιέρωση πολιτιστικών εκδηλώσεων, τουρισμού ευεξίας και πολυτέλειας, Ρομαντικού Προορισμού, Συνεδριακού, Θρησκευτικού, Golf, Casino και τόσο άλλων μορφών με διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές μας. Η Καλαμάτα ξεκίνησε πριν 5 χρόνια τουρισμό και πέτυχε 10μηνη σεζόν με πελάτες του Golf. Υπάρχει δε τέτοια ζήτηση που προγραμματίζουν την κατασκευή 3 ακόμη γηπέδων.

Η Ρόδος πρέπει να γίνει «Ποιοτικός και Πολυμορφικός Προορισμός» να συνδυάσει το κλίμα και τις φυσικές ομορφιές με τις παραδόσεις, τη θρησκεία τον πολιτισμό και την ιστορία, προβάλλοντας την Μεσαιωνική Πόλη γεμάτη ζωή που έπρεπε να εισπράττουμε είσοδο για να την επισκεφτούν. 

Ο Σύλλογός μας θα καταγράψει σήμερα τα προβλήματα, τις προτάσεις και ιδέες και σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου και όλους τους φορείς, θα προσπαθήσει να συντονίσει τις ενέργειες για την υλοποίηση με σκοπό την καθιέρωση της Ρόδου ως «Ποιοτικός Προορισμός». 

Για να πετύχουμε όμως το στόχο μας, διαφοροποιώντας τον προορισμό από τους ανταγωνιστές μας, θεωρώ ότι χρειάζεται όλοι μαζί να δείξουμε εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο και να αναδείξουμε τον προορισμό ως Ποιοτικό Προορισμό… υλοποιώντας τα συμπεράσματα της σημερινής ημερίδας και να μην μείνουμε μόνο σε ευχολόγια».

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....