Οι παράνομες ναυλώσεις "πνίγουν" το γιότινγκ

29-05-19 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Οι συνθήκες δίκαιου ανταγωνισμού, η μείωση των παράνομων ναυλώσεων και ο περιορισμός της γραφειοκρατίας και του εχθρικού περιβάλλοντος στο γιότινγκ μπορούν να διασφαλίσουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα, μιας μορφής τουρισμού που θα συνεχίσει έτσι κι αλλιώς να αναπτύσσεται στη χώρα μας, χάρη στην πλεονεκτική γεωγραφική της θέση στη Μεσόγειο.

Αυτό επισήμανε ο πρόεδρος της ΟΚΕ, γ.γ. του ΣΕΤΕ και πρόεδρος της Vernicos Yachts κ. Γιώργος Βερνίκος μιλώντας σήμερα στο Posidonia Sea Tourism Forum 2019 σε σχετικό πάνελ.

Ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ελλάδα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ό,τι και να γίνει γιατί η Μεσόγειος είναι ο καλύτερος προορισμός στον κόσμο, αρκεί να μην κάνουμε μεγάλα λάθη και να υπάρχει γεωπολιτική σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή αλλά, όπως συμβαίνει και με το σύνολο του τουρισμού, και καλοί ρυθμοί ανάπτυξης στην Ευρώπη ώστε να υπάρχει υγιής ζήτηση στην αγορά, δήλωσε κ. Βερνίκος.

Εξάλλου, οι νέες τεχνολογίες διευκολύνουν πλέον τη ναύλωση σκαφών, ανοίγοντας την πελατεία του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού.

Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, χρειάζεται επίσης να υπάρχει ένα όσο το δυνατό πιο σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο, καλές υποδομές, υπηρεσίες, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και κοινή συναίνεση του κλάδου σε αυτά τα ζητήματα, τόνισε ο κ. Βερνίκος.

Υπάρχει όλο και αυξανόμενο ενδιαφέρον για θαλάσσιο τουρισμό στην Ελλάδα, και θα πρέπει να ενθαρρυνθεί η νόμιμη λειτουργία των επαγγελματιών του κλάδου.

Παρότι οι ευρωπαϊκές αγορές είναι ο βασικός μας πελάτης στο θαλάσσιο τουρισμό, μέλημα του κλάδου θα πρέπει να είναι να ανοίξουν και νέες αγορές, υπογράμμισε ο κ. Βερνίκος.

Τόνισε δε ότι η Ελλάδα θα πρέπει να προϊσταται των συζητήσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τον θαλάσσιο τουρισμό στη Μεσόγειο, στη θέσπιση ενιαίων κανόνων, προωθώντας τη δική της ατζέντα.

Η Ελλάδα είναι πολύ ανταγωνιστική στα σκάφη χωρίς πλήρωμα όμως όχι και τόσο στα σκάφη με πλήρωμα, είπε.

Μας ενδιαφέρει, υπογράμμισε, ο έντιμος ανταγωνισμός, επισημαίνοντας τη σημασία καταπολέμησης των παράνομων ναυλώσεων, οι οποίες στο Αιγαίο φθάνουν το 80%. Σε αυτή την κατεύθυνση, είπε, οι φορείς είναι ανοικτοί στο διάλογο ώστε να επιλυθούν ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες ώστε να μπορέσουν να δραστηριοποιηθούν νόμιμα.

Το Ναυτικό Επιμελητήριο μπορεί να συντονίσει τις συζητήσεις για το τι μπορεί να αλλάξει στο ελληνικό γιώτινγκ, τόνισε ο κ. Βερνίκος.

διαβάστε ακόμα

Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη