Ευκαιρίες για μεγαλύτερη διείσδυση της TUI στα πολυτελή ταξίδια, διαβλέπει ο διευθύνων σύμβουλος του τουρ οπερέιτορ Sebastian Ebel, σύμφωνα με τον οποίο η εταιρία αναπτύσσει ένα νέο ξενοδοχειακό brand για διακοπές πολυτελείας που δεν θα φέρει την ονομασία TUI.
Ο όμιλος επιδιώκει να διευρύνει τόσο το πολυτελές όσο και το οικονομικό τμήμα υπηρεσιών φιλοξενίας στα ξενοδοχεία και τα resort του. Σύμφωνα με τον κ. Ebel, η TUI βασίζεται στα υφιστάμενα brand για το εύρος των οικογενειακών διακοπών χαμηλού budget, και για τις διακοπές πολυτελείας θα υπάρξει το νέο brand.
Πρόσφατα, το ξενοδοχειακό σκέλος του ομίλου διεύρυνε το brand TUI Blue, το οποίο προσφέρει ένα μεγάλο εύρος εγκαταστάσεων υψηλής κατηγορίας, όπως το TUI Blue Olhuveli Romance Island, αποκλειστικά για ενήλικες, στις Μαλδίβες, το οποίο άνοιξε τον χειμώνα. Στο κομμάτι πολυτελείας, ο τουρ οπερέιτορ δραστηριοποιείται στη Γερμανία με το brand Airtours.
Ήδη πριν από τη πανδημία, η TUI είχε κάνει στροφή στο μάνατζμεντ, τα συμβόλαια franchise ή τις κοινοπραξίες, και αναλαμβάνει το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχει τίτλους ιδιοκτησίας των μονάδων.