Choose Crete | Νέος φορέας για την προώθηση και προβολή της Κρήτης

10-01-23 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Νέος ιδιωτικός φορέας δημιουργήθηκε στις αρχές του 2023 στην Κρήτη με στόχο την τουριστική προώθηση και προβολή του νησιού σε βασικές αγορές κυρίως της Ευρώπης, αλλά και παγκοσμίως.

H Choose Crete, όπως ονομάστηκε ο νέος φορέας, θα δουλέψει σε στενή συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, τα Επιμελητήρια του νησιού, και τους υπεύθυνους τουρισμού των Δήμων, αλλά και με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις της Κρήτης, ώστε να βελτιστοποιηθεί το αποτέλεσμα της προβολής του νησιού και να παρουσιάζεται στις κύριες αγορές του μια ολοκληρωμένη εμπειρία από το ταξίδι στο νησί.

Η Choose Crete έχει ως αποκλειστικό στόχο την προβολή της Κρήτης σε επίπεδο Β2Β, με τη δημιουργία εκδηλώσεων στις χώρες από τις οποίες δέχεται τουρισμό. Στην ευθύνη της θα είναι και η προώθηση του νησιού σε νέες υψηλά υποσχόμενες αγορές.

Το τιμόνι της διεύθυνσης της Choose Crete έχει αναλάβει ο κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης ως γενικός διευθυντής. Ο κ Μπαμπάνης έχει διαγράψει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στον τομέα της προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος για πάνω από μια 15ετία, με πολύ επιτυχημένες εκδηλώσεις και εκθέσεις σε όλες τις σκανδιναβικές χώρες, την Πολωνία, τη Ρουμανία, την Κύπρο, αλλά και στις ΗΠΑ.

Σε ό,τι αφορά δε στην Αμερική, τα τελευταία τρία χρόνια εκλέγεται πρόεδρος του Chapter Ελλάδας και Κύπρου της ASTA (AMERICAN SOCIETY OF TRAVEL ADVISORS), γεγονός που τού δίνει μεγάλο προβάδισμα, αλλά και σπουδαίες επαφές σε μια τόσο σημαντική αγορά, η οποία, τα επόμενα χρόνια, θα αναπτυχθεί ιδιαίτερα πολύ στη χώρα μας.

Σκοπός της Choose Crete, και με δεδομένη τη μακρόχρονη εμπειρία της ομάδας που την αποτελεί, είναι να ενωθούν οι δυνάμεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ώστε η Κρήτη να είναι παρούσα σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. Σε αυτό θα συντελέσουν και οι δεκάδες συνεργάτες που έχουν επιλεγεί, ως οι καλύτεροι στο είδος τους.

Το πρόγραμμα των δράσεων του φορέα για το 2023-2024 έχει ήδη οριστικοποιηθεί και θα ανακοινωθεί σε συνέντευξη Τύπου, που θα γίνει μέσα στον Ιανουάριο.

Σε γενικές γραμμές, οι δράσεις που θα πραγματοποιηθούν, θα είναι μεταξύ άλλων: B2B συναντήσεις διά ζώσης κατά τη διάρκεια road shows, webinars καθόλη τη διάρκεια του έτους για τη διατήρηση των σχέσεων με όλες τις αγορές και την κατάκτηση νέων αγορών, ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα για B2B όλο τον χρόνο και πολλές άλλες θεματικές ενέργειες, που θα βοηθήσουν στην καλύτερη ενημέρωση των ξένων τουριστικών πρακτόρων.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο