Μια αρνητική εμπειρία κατά την άφιξή του με πτήση στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων περιγράφει με ανάρτησή του στο Facecbook ο κ. Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Director of Operations στην Grecotel Hotels & Resorts, ένας άνθρωπος, δηλαδή, με πολύ μεγάλη εμπειρία στον τομέα του τουρισμού και πλούσιες διεθνείς «παραστάσεις» από προορισμούς και υποδομές του εξωτερικού.
Γράφει ο κ. Καλαϊτζιδάκης:
«Δεν με εξέπληξαν καθόλου τα σημερινά δημοσιεύματα που μας ενημερώνουν ότι το αεροδρόμιο Ηρακλείου ψηφίστηκε από τους χρήστες της Google ως το χειρότερο της Ευρώπης.
Δυστυχώς όμως και την άφιξή μου, την Τρίτη και ώρα 18:00, στο αεροδρόμιο των Χανίων, παρότι αεροδρόμιο Fraport, στις αντρικές τουαλέτες δεν λειτουργούσε καμία από τις δύο συσκευές dispenser με τις χειροπετσέτες για το σκούπισμα των χεριών.
Η μία δεν είχε καθόλου χαρτί και στην άλλη δεν δούλευε ο μηχανισμός, παρότι το χαρτί ελέγχου καθαριότητας ήταν υπογεγραμμένο από το άτομο που έκανε την καθαριότητα!
Προφανώς άλλο πράγμα η καθαριότητα και άλλο πράγμα η συντήρηση, κατά τη δική τους λογική.
Ακόμα χειρότερα, οι τουαλέτες ανδρών και γυναικών μέσα στον χώρο παραλαβής ήταν κλειστές (!!!), παρότι το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις προσγειωθείς είναι να τις επισκεφθείς, γιατί επιπλέον του χρόνου της πτήσης, πρέπει να περιμένεις να παραλάβεις τις αποσκευές σου.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να βγεις από τον χώρο παραλαβής αποσκευών στον κοινόχρηστο χώρο της αίθουσας, αφού είχες παραλάβει τις αποσκευές σου, και να αναζητήσεις τις τουαλέτες αριστερά, στο βάθος της κοινόχρηστης αίθουσας.
Τα παραπάνω με αναγκάζουν να ξαναδημοσιεύσω την παρακάτω ανάρτησή μου περί φιλοσοφίας επένδυσης με σκοπό τη δημιουργία υπεραξίας και όχι φιλοσοφίας κατασκευής -και μάλιστα μέτριας- όσον αφορά την ποιότητα του εξοπλισμού των τουαλετών, ενός προορισμού που λέγεται Κρήτη, με μόνο δύο πύλες αεροπορικών εισόδων.
Επιτρέψτε μου να κάνω άλλη μια παρατήρηση. Εμείς, ως Έλληνες, έχουμε ένα άλλο μεγάλο κουσούρι. Όταν πηγαίνουμε κάπου, ο εγωισμός μας δεν μας επιτρέπει να δούμε πού μπορούμε εμείς να βελτιωθούμε, αλλά μένουμε – βλέπουμε μόνο αυτά στα οποία εμείς είμαστε καλύτεροι. Οι τουριστικές υπηρεσίες, κυρίως των υποδομών, στην Ελλάδα δεν πρέπει να λειτουργούν με βάση τα ελληνικά στάνταρντ, αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε ότι προσφέρουμε υπηρεσίες σε μια συνοικία των Βρυξελλών».