O Γερμανός τουρ οπερέιτορ Alltours αναμένει αύξηση των ταξιδιωτών του κατά 20% αυτή τη χρονιά, με τον CEO του οργανισμού, κ. Willi Verhuven, να εμφανίζεται πεπεισμένος ότι η ζήτηση για διακοπές θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα και το 2023.
Όπως επισημαίνει ο κ. Verhuven, οι καταναλωτές είναι πολύ πιο ευαισθητοποιημένοι στην τιμή σε σχέση με πέρυσι, όμως δεν εμφανίζονται διατεθειμένοι να στερηθούν την πολυτέλεια και την άνεση στις διακοπές τους.
Ο Alltours επωφελείται από την τάση αυτή γιατί η ξεκάθαρη τοποθέτηση του brand του στην αγορά και το ευρύ φάσμα προϊόντων που προσφέρει επικεντρώνονται στο value for money. Η κράτηση πακέτων διακοπών προσφέρει επίσης σημαντικά πλεονεκτήματα τιμολόγησης, καθώς «αγοράζουμε τις υπηρεσίες ξενοδοχείων και πτήσεων από νωρίς και επομένως μπορούμε να συνθέσουμε πιο ελκυστικά σε κόστος πακέτα διακοπών», όπως τονίζει ο κ. Verhuven.
Με περίπου δύο εκατομμύρια επισκέπτες και κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων στα 61,3 εκατομμυρίων ευρώ, ο όμιλος δημιούργησε ένα «αξιοσημείωτο επιχειρηματικό αποτέλεσμα» το οικονομικό έτος 2021/2022. «Πέρυσι καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα προπανδημικά επίπεδα επιδόσεων όσον αφορά τους επισκέπτες και τις πωλήσεις. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα ενόψει των συνθηκών που συνεχίζουν να καθορίζονται από τις κρίσεις», εξηγεί ο κ. Verhuven.