Ο Όμιλος HotelBrain κατέχει σήμερα μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων το 1% του συνολικού αριθμού των ξενοδοχείων της χώρας (95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς στην Ελλάδα), όπως είπε ο πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος σε εκδήλωση, στην οποία παρέστησαν περισσότεροι από 300 προσκεκλημένοι -εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού, επιχειρηματίες, πολιτικοί, επενδυτές, κ.ά.
Ο κ. Παλαιολόγος τόνισε επίσης ότι μέσω του «Plug & Play» μοντέλου ανάπτυξης που εφαρμόζει, εκτιμάται ότι σε έναν ορίζοντα 5ετίας θα έχει υλοποιηθεί ο τελικός στόχος του που είναι να ξεπεράσει τα 20.000 δωμάτια + και το 1,5 εκ. μοναδικούς φιλοξενούμενους.
Τέλος ο πρόεδρος της HotelBrain ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική στόχευση του Ομίλου HotelBrain, που επικεντρώνεται στην παροχή ενός οργανωμένου και ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη του.
Είπε συγκεκριμένα:
«Στρατηγική μας επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες υψηλών συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, το οποίο θα παρέχει «one stop solution» στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι το οποίο εκτιμώ ότι θα κάνει τη διαφορά. Βασικές μας επιδιώξεις είναι πρώτον η προσαύξηση της προστιθέμενης αξίας του ομίλου μας στην συνολική συστημική αξία κατανάλωσης (total spending) που κάνουν οι φιλοξενούμενοι πελάτες μας και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με στόχο την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας του παρεχόμενου προϊόντος.
Με απλά λόγια, αν σήμερα ο μέσος πελάτης μας που περνά τις διακοπές του σε κάποιο από τα ξενοδοχεία μας, δαπανά 100 ευρώ, ως όμιλος εισπράττουμε το 20%, ήτοι 20 ευρώ. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το εν λόγω ποσοστό, όχι αυξάνοντας τις τιμές των δωματίων μας, αλλά παρέχοντας άμεσα ή έμμεσα μεγαλύτερο εύρος υπηρεσιών, διεκδικώντας μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία.
Επίσης, σήμερα ο ίδιος μέσος πελάτης μας, για τις διακοπές του λαμβάνει υπηρεσίες από πολλούς κατακερματισμένους παρόχους με διαφορετικά επίπεδα επαγγελματισμού, μικρό connectivity μεταξύ τους και μεγάλες προμήθειες και έξοδα. Στόχος εδώ είναι η προσφορά ενιαίου και ολοκληρωμένου προϊόντος, σε υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και ανταγωνιστικότερο κόστος.
Με απλά λόγια, αν σήμερα ο μέσος πελάτης μας που περνά τις διακοπές του σε κάποιο από τα ξενοδοχεία μας, δαπανά 100 ευρώ, ως όμιλος εισπράττουμε το 20%, ήτοι 20 ευρώ. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το εν λόγω ποσοστό, όχι αυξάνοντας τις τιμές των δωματίων μας, αλλά παρέχοντας άμεσα ή έμμεσα μεγαλύτερο εύρος υπηρεσιών, διεκδικώντας μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία.
Επίσης, σήμερα ο ίδιος μέσος πελάτης μας, για τις διακοπές του λαμβάνει υπηρεσίες από πολλούς κατακερματισμένους παρόχους με διαφορετικά επίπεδα επαγγελματισμού, μικρό connectivity μεταξύ τους και μεγάλες προμήθειες και έξοδα. Στόχος εδώ είναι η προσφορά ενιαίου και ολοκληρωμένου προϊόντος, σε υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και ανταγωνιστικότερο κόστος.
Όλα αυτά θα τα πετύχουμε με την ίδια μεθοδικότητα που έχουμε κινηθεί όλα αυτά τα χρόνια αλλά και μέσα από στρατηγικές συνεργασίες υψηλών συνεργειών και οικονομιών κλίμακας. Στρατηγική μας επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος το οποίο θα παρέχει «one stop solution» στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι το οποίο εκτιμώ ότι θα κάνει τη διαφορά".