Ο όμιλος FTI σχεδιάζει αλλαγές στα ξενοδοχεία του, στο πλαίσιο των οποίων όλα τα ξενοδοχειακά του brand θα διαγραφούν, όπως και η επωνυμία «Meeting Point Hotels», προκειμένου να δημιουργηθεί ένα νέο brand-ομπρέλα, το όνομα του οποίου δεν έχει ακόμα αποφασιστεί.
Σύμφωνα με την υπεύθυνη ξενοδοχείων του ομίλου, Sabine Dorn-Aglagul, η νέα ονομασία του brand θα περιλαμβάνει τον όρο «FTI» και πρόκειται να δημιουργηθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο ή εξάμηνο.
Επιπλέον, μέσα στους ερχόμενους 18 μήνες, το προφίλ του brand θα επανεξεταστεί και πιθανόν να υπάρχουν διαφορετικές επωνυμίες εντός της ενιαίας ομπρέλας brand για οικογενειακά και adults-only ξενοδοχεία.
Σε πρώτη φάση, μειώθηκαν από 60 σε 50 τα ξενοδοχεία του χαρτοφυλακίου Meeting Point Hotels, βάσει της προστιθέμενης αξίας που προσφέρουν στους επισκέπτες, των δυνατοτήτων και την κερδοφορίας τους. Το προϊόν μας δεν θα πρέπει να χαρακτηρίζεται αποκλειστικά από τον αριθμό επισκεπτών αλλά, πάνω από όλα, από την ποιότητα, επισήμανε η κ. Dorn-Aglagul.
Επίσης, αναζητούνται προορισμοί στους οποίους η εταιρία χρειάζεται μεγαλύτερη παρουσία και δωμάτια προκειμένου να παρουσιάζει την προσφορά της και να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών της. Στόχος είναι να προσφέρει τη σωστή προσφορά στη σωστή τιμή για κάθε απαίτηση και για κάθε διαμονή.
Αυτό σημαίνει, υπογράμμισε η κ. Dorn-Aglagul, ότι θα πρέπει η εταιρία να είναι σε θέση να ελέγχει γρήγορα τις προσφορές της και να προσθέτει ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιό της σε σύντομο χρονικό διάστημα.