Μια νέα εποχή ξεκινάει για τη Marketing Greece- Γενικός Διευθυντής ο Νίκος Διαμαντόπουλος

03-05-23 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Η Marketing Greece, εταιρεία του ΣΕΤΕ, συμπληρώνει φέτος δέκα (10) χρόνια μιας απόλυτα επιτυχημένης πορείας, κατακτώντας την κορυφή του destination marketing της χώρας μας. Με σταθερά βήματα και ομαδική δουλειά, καθιερώθηκε ως μια σύγχρονη και δυναμική εταιρεία, προσανατολισμένη στη βιώσιμη ανάπτυξη, την κοινωνική ευθύνη και την καινοτομία. Δημιούργησε πρωτοποριακές καμπάνιες και αξιοποίησε γνώση και νέα πρωτοποριακά εργαλεία που την έφεραν μπροστά από την εποχή της. 

Σε αυτή τη συναρπαστική και δημιουργική πορεία, η  Ιωάννα Δρέττα, CEO της εταιρείας τα τελευταία 6 χρόνια, κατάφερε να χτίσει μια σύγχρονη εταιρεία, βασισμένη σε αρχές και αξίες που την κάνουν να ξεχωρίζει μέσα σε μια ανταγωνιστική και μεταβαλλόμενη αγορά.

Η Marketing Greece, ώριμη πλέον και έτοιμη να περάσει σε μια νέα εποχή, προχωράει σε μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών στη λειτουργία της, με στόχο την εξασφάλιση της μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων του έργου της.

Σε αυτή την κατεύθυνση, καθήκοντα Γενικού Διευθυντή αναλαμβάνει ο Νίκος Διαμαντόπουλος, σηματοδοτώντας την εκκίνηση μιας καινούργιας δυναμικής περιόδου για την εταιρεία. Έχοντας ενταχθεί στο δυναμικό της Marketing Greece από την ίδρυσή της, ο Νίκος Διαμαντόπουλος, στέλεχος με βαθιά γνώση της εταιρείας, πολυετή εμπειρία και ηγετικές ικανότητες, αναλαμβάνει από σήμερα να οδηγήσει την Marketing Greece στα επόμενα επιτυχημένα βήματά της.

«Νιώθω μεγάλη τιμή, αλλά και συγκίνηση, που και το επόμενο βήμα της επαγγελματικής μου πορείας γίνεται εντός της Marketing Greece. Έχοντας ζήσει την εταιρεία εκ των έσω, από την πρώτη στιγμή λειτουργίας της, είμαι πολύ υπερήφανος για την πορεία και την ομάδα της Marketing Greece και σίγουρος για τη δυναμική και τις νέες κατακτήσεις που μπορούμε να φέρουμε», δήλωσε σχετικά. 

Ταυτόχρονα, η Ρένα Σκουλούδη και ο Θρασύβουλος Πετρόπουλος, αμφότεροι από τα πρώτα στελέχη της εταιρείας, με εμπειρία και γνώση, σημαντική πορεία και αφοσίωση στο έργο της Marketing Greece, αναβαθμίζονται στη θέση της Senior Marketing Strategist και Head Of Editorial, αντίστοιχα, ενώ σειρά στελεχών της εταιρείας αναλαμβάνει διευρυμένες αρμοδιότητες. 

Μετά τις παραπάνω αλλαγές, η Ιωάννα Δρέττα παραμένει ενεργό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, συνεχίζοντας να υποστηρίζει τα στελέχη της εταιρείας με τις γνώσεις και την εμπειρία της προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που έχει θέσει το ΔΣ.

«Η μεγάλη οικογένεια της Marketing Greece, τα στελέχη -παλαιότερα και νεότερα-, η μεγάλη ομάδα συνεργατών, φίλων, υποστηρικτών που μας πίστεψαν, χορηγών και φορέων που μας εμπιστεύτηκαν είναι περήφανοι για όσα η εταιρεία κατάφερε και για τον τρόπο που συμβάλλει στην επικοινωνία της χώρας. Η Marketing Greece, 10 χρόνια τώρα, παράγει εικόνα και φήμη για τη χώρα μας και γνώση για όλους όσους εμπλέκονται στον τουρισμό, με τρόπο επιδραστικό και καθοριστικό.

Ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά που ήμουν CEO της Marketing Greece, και πλέον ως μέλος του ΔΣ θα συνδράμω τη συνέχιση αυτής της μεγάλης προσπάθειας. Είμαι απολύτως βέβαιη για το λαμπρό μέλλον της εταιρείας», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα.


Ενώ ο Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ δήλωσε:

«Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece τα τελευταία 6 χρόνια, για τη σπουδαία και αποτελεσματική δουλειά που έκανε, για τη μεγάλη της προσφορά στην εταιρία, τον ΣΕΤΕ, αλλά και στον ελληνικό τουρισμό γενικότερα. Η Marketing Greece πλέον, ώριμη, ισχυρή, αποτελεσματική, όπως την οραματίστηκε ο Ανδρέας Ανδρεάδης, είναι έτοιμη να περάσει στην επόμενη φάση της, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που διαρκώς γεννιούνται.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας, με μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών, έχει τις γνώσεις, την εκπαίδευση και το κίνητρο για να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να οδηγήσει τη Marketing Greece σε νέες ιστορίες επιτυχίας. Τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα».

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις