Τα ελληνικά ξενοδοχεία πρέπει να αποκτήσουν ταυτότητα

15-10-14 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Ο ανταγωνισμός στη Μεσόγειο επιτάσσει πλέον επώνυμα ξενοδοχεία, με δική τους ταυτότητα, που θα διαμορφωθεί από συγκεκριμένο επίπεδο και φάσμα υπηρεσιών, που θα παρέχουν. Μόνον έτσι μπορούν να ενταχθούν στην ομπρέλα των διαφόρων εμπορικών σημάτων, που προωθούν οι διάφορες αλυσίδες και οι τουρ οπερέιτορ.

Ηδη ο κορυφαίος τουρ οπερέιτορ της Ευρώπης TUI, ενόψει και της επικείμενης συγχώνευσης των 

TUI Travel και TUI AG, γνωστοποίησε ότι το 2015 τα αποκλειστικά ξενοδοχεία θα αντιπροσωπεύουν το 80% της προσφοράς του, έναντι του 70% φέτος και μόλις 20% πριν από τρία χρόνια. Επίσης, επιδιώκει μέσα στην επόμενη 5ετία να διπλασιάσει τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στις μάρκες Sensimar, Puravida, Magic Life, Viverde και Best Family.

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Hellas, 100% θυγατρικής  της TUI, κ.Μιχάλης Μαυρόπουλος, σε συνάντηση γνωριμίας σήμερα με τους τουριστικούς συντάκτες, ήταν κατηγορηματικός ότι πρέπει και τα ελληνικά ξενοδοχεία να διαμορφώσουν το καθένα τη δική του ταυτότητα, ώστε να μπορέσουν να σταθούν στον ανταγωνισμό.

"H TUI επενδύει στον ελληνικό τουρισμό, με ειδική έμφαση στη διαφοροποίηση και στην ποιότητα του τουριστικού προϊόντος, που αποτελούν και τους δύο σημαντικότερους πυλώνες της στρατηγικής μας για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα", είπε ο κ.Μαυρόπουλος.

Η ΤUI Hellas συνεργάζεται με 2.800 ξενοδοχεία σε 18 ελληνικούς προορισμούς, όπου  εφέτος διακίνησε περί τα 2 εκατομμύρια τουρίστες του ομίλου της TUI, από τις ευρωπαϊκές χώρες, με τους μισούς να προέρχονται από τη Βρετανία και τη Γερμανία.

Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε διψήφια αύξηση έναντι του 2013. Τις προοπτικές για το 2015 θα τις αναλύσει στο συνέδριο του ΣΕΤΕ, την ερχόμενη Τρίτη, ο Peter Long, CEO της TUI Travel PLC, με τις πρώτες πληροφορίες να αναφέρουν ότι τα μηνύματα, που θα κομίσει, είναι θετικά για τη χώρα μας, υπό την αίρεση, βεβαίως, ότι η ομαλότητα θα συνεχισθεί και δεν θα υπάρξουν συμβάντα, που προκαλούν ανησυχία στον τουρίστα.

Αλλωστε, οι επιλογές για τους τουρίστες είναι πολλές, γι αυτό και η χώρα μας οφείλει να διατηρήσει το θετικό μομέντουμ της τελευταίας διετίας για να δρέψει καρπούς και την επόμενη χρονιά.

Η TUI βλέπει θετικά το ζήτημα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, αλλά προς αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να αναδειχθεί ο πολιτισμός, η ιστορία και η γαστρονομία κάθε περιοχής, που αποτελούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, όπως είπε ο κ.Μαυρόπουλος.

Ενδεικτικό του πως βλέπει τον πολιτισμό η TUI είναι το γεγονός ότι η συνάντηση γνωριμίας έγινε στον «Ελληνικό Κόσμο», το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, όπου οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία νε περιηγηθούν στην τρισδιάστατη παράσταση στηην Αρχαία Αγορά της Αθήνας.

Χαρακτηριστικά για τον πολιτισμό, ο κ.Μαυρόπουλος είπε:

"Στην TUI πιστεύουμε ακράδαντα στη σημασία του ελληνικού πολιτισμού και θεωρούμε ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και την ανάδειξή του με σύγχρονα μέσα προς το εξωτερικό για την προσέλκυση περισσότερων ταξιδιωτών. Δεν υπάρχει τουρισμός στην Ελλάδα χωρίς πολιτισμό. Η πολιτιστική μας κληρονομιά είναι μοναδική και τοποθετεί την Ελλάδα σε πλεονεκτική θέση έναντι των περισσότερων τουριστικών προορισμών σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο ελληνικός πολιτισμός είναι το στοιχείο άλλωστε που διαφοροποιεί εν τέλει την ταξιδιωτική εμπειρία ενός επισκέπτη σε κάποιον προορισμό στην Ελλάδα σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο προορισμό εντός ή εκτός Ευρώπης." 

Για την εποχικότητα, ο κ.Μαυρόπουλος τόνισε:

 "Στρατηγικής σημασίας ζήτημα θεωρείται και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, όπως γνωρίζουμε πολύ καλά όλοι μας και ακούγεται διαρκώς. Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία, η οποία βέβαια απαιτεί προσεκτική μελέτη και ανάλυση όλων των παραγόντων επιτυχίας. Ο όμιλος TUI έχει την τεχνογνωσία και την εμπειρία για να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον υποδοχής τουριστών έκτος περιόδου τουριστικής αιχμής. Η προσπάθεια απαιτεί ωστόσο συντονισμένες ενέργειες από όλους τους επαγγελματίες και τους φορείς του κλάδου."

Να σημειώσουμε ότι η TUI Hellas, με τις συγγενείς της εταιρίες στην Ελλάδα, προκαλεί ετήσιο τζίρο της τάξης των 750 εκατ.ευρώ το χρόνο. Μόνο η ίδια η TUI Hellas έχει τζίρο της τάξης των 100 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 65 εκατ. ευρώ προέρχονται από εκδρομικές εμπειρίες. Οι συγγενείς εταιρίες δραστηριοποιούνται στη διαχείριση κρουαζιεροπλοίων (η Intercruises εξυπηρέτησε φέτος 600 προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων), on line κρατήσεις (hotelbeds), διαχείριση πελατών σε αεροδρόμια κ.ά.

Περισσότερα, όμως, για τα σχέδια της TUI στην Ελλάδα θα τα ακούσουμε από τον κ.Long την Τρίτη....

διαβάστε ακόμα

Sky Express: Μερίδιο αγοράς 13% στο αεροδρόμιο της Αθήνας και συνολικά 6,4 εκατ. θέσεις το 2024 - "Στοίχημα η άμβλυνση της εποχικότητας"
Νέο ημερήσιο ρεκόρ επισκεπτών κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη
O ΕΟΤ στηρίζει καλοκαιρινές γαστρονομικές δράσεις σε Πήλιο, Λουτρά Σμοκόβου και Αλεξανδρούπολη
Υπερ- τουρισμός στη Μαγιόρκα | Περιορίζεται η συμμετοχή σε εκθέσεις- εισηγήσεις για τουριστική "απο-ανάπτυξη"
4ωρη στάση εργασίας στο Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών
Μουσείο Ακρόπολης: Απόδοση στο ελληνικό και διεθνές κοινό του "Μουσείου κάτω από το Μουσείο"
ΠΑΣΟΚ | Ερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του επιδόματος ανεργίας για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους
Στο 90% η ολοκλήρωση των ηλεκτρονικών δημοπρασιών των παραλιών σε όλη τη χώρα
Όμιλος Lufthansa | Προσαύξηση έως 72 ευρώ στο περιβαλλοντικό τέλος
Ξεκινούν οι πτήσεις της πρώτης εταιρίας στην Ελλάδα για μεταφορές στα νησιά με ελικόπτερο