Η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια - τα οφέλη της ηλιακής ενέργειας στα ξενοδοχεία

07-11-23 | ΠΡΟΣΩΠΑ

«Η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια», είπε ο Peter Krueger, Chief Strategy Officer και Chief Executive Officer Holiday Experiences της TUI, μιλώντας σε πάνελ στην έκθεση WTM του Λονδίνου, με θέμα τις ταξιδιωτικές τάσεις μετά την πανδημία.

Οι πελάτες συνεχίζουν να αγοράζουν τα ίδια πακέτα διακοπών με πριν από την πανδημία με ξενοδοχείο, πτήση και μεταφορές, όμως είναι η εμπειρία που ενεργοποιεί την πώληση, δεν είναι πια ο ήλιος και η παραλία, τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο Krueger εξήγησε επίσης πώς η αυξανόμενη ζήτηση για βιωσιμότητα έχει ισχυρό οικονομικό νόημα. Αναφέρθηκε σε μερικά ξενοδοχεία στις Μαλδίβες που λειτουργούσαν με ντίζελ, όπου η TUI έχει εγκαταστήσει ηλιακούς θερμοσυσσωρευτές και περιμένει να ανακτήσει το κόστος της επένδυσης σε ενάμιση έως δύο χρόνια.

«Μπορείτε να κερδίσετε τόσα πολλά χρήματα από τη βιωσιμότητα», είπε, τονίζοντας ότι όλα τα ξενοδοχεία της βρίσκονται σε προορισμούς με πολύ ήλιο (και παραλία), που μπορούν να αξιοποιήσουν.

Έσπευσε, ωστόσο, να προσθέσει ότι ορισμένες κυβερνήσεις έχουν μπλοκάρει τα αιτήματα της TUI για την κατασκευή ηλιακών πεδίων, επειδή εξακολουθούν να επενδύουν σε ορυκτά καύσιμα. Αυτό είναι ένας περιοριστικός παράγοντας, που μας κρατάει πίσω στις επενδύσεις στην ηλιακή ενέργεια.

Ο Krueger δεν ανησυχεί για την οικονομική ύφεση σε ορισμένες χώρες, γιατί η TUI έχει μεγάλη εξάπλωση σε αγορές, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της για πολλές επιλογές διακοπών, από τη Βόρεια Αμερική μέχρι την Καραϊβική και πολλούς ευρωπαϊκούς προορισμούς, όπου υψηλή ζήτηση παρουσιάζουν όσοι προσφέρουν all-inclusive ή καλής αξίας διακοπές, όπως η Βουλγαρία.

O Krueger τόνισε τη σημασία της ψηφιακής τεχνολογίας για μια εταιρεία με πελατειακή βάση όσο το μέγεθος του πληθυσμού της Αυστραλίας: «Αν έχετε μια κλίμακα 27 εκατομμυρίων πελατών, αλλά όλοι θέλουν να έχουν εξατομικευμένες διακοπές, πώς το ταιριάζετε; Η απάντηση είναι η τεχνολογία».

Τα μοτίβα αναζήτησης, ακόμη και τα σημεία επαφής ξενοδοχείων συγκεντρώνουν πληροφορίες για την TUI για να επιτρέψουν πιο στοχευμένο μάρκετινγκ. Ως αποτέλεσμα, το «Look to book» είναι υψηλότερο, είπε ο Krueger. «Μπορούμε να προσαρμόσουμε… αλλά στη μαζική παραγωγή είναι δυνατό μόνο με την ψηφιοποίηση».

διαβάστε ακόμα

Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά