Το χάσμα μεταξύ αυξημένου τζίρου και μειωμένης πελατείας στα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία, έναντι του 2019, βρίσκεται στο επίκεντρο της τουριστικής επικαιρότητας, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της θερινής σεζόν.
Τελευταίος, που μίλησε γι αυτό το θέμα είναι ο Πρόεδρος της ένωσης ταξιδιωτικών πρακτόρων (DRV), Norbert Fiebig. Μιλώντας, λοιπόν, στις Ημέρες Διαλόγου του δικτύου RTK, το οποίο έχει κάτω από την ομπρέλα του 3.300 ταξιδιωτικά γραφεία, είπε ότι ο τζίρος στη θερινή σεζόν ήταν αυξημένος κατά 12% σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2019 και ολόκληρο το τουριστικό έτος 2022/ 2023, σημειώθηκε αύξηση 7% εκατό σε σύγκριση με το 2018/2019.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία, υπογράμμισε, δεν πρέπει να διακατέχεται από έντονη ευφορία. Αν και ο τζίρος αυξάνονται συνεχώς λόγω των αυξήσεων των τιμών, ο αριθμός των παραθεριστών μειώνεται. Η μείωση αυτή ανέρχεται σε 13% έναντι του 2019.
Σύμφωνα με τον Norbert Fiebig, σχεδόν ένας στους επτά Γερμανούς δεν μπορεί πλέον να αντέξει οικονομικά τις διακοπές. «Αυτό δεν πρέπει να γίνει τάση», είπε ο Πρόεδρος του DRV, επισημαίνοντας: Πρέπει όσοι έχουν ένα μέσο εισόδημα να μπορούν να αντέξουν οικονομικά τις διακοπές.
Οι λύσεις μπορούν να έρθουν από τα μέτρα πολιτικής κατά του πληθωρισμού και της ακρίβειας, αλλά και από την ταξιδιωτική βιομηχανία.
"Πρέπει να είστε «πολύ ευαίσθητοι στην αύξηση της τιμής", τόνισε απευθυνόμενος στους συναδέλφους του.
Διαβάστε επίσης