Η Ryanair δεν ενδιαφέρεται να εισέλθει στην αγορά των πακέτων διακοπών, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Michael O'Leary, υπογραμμίζοντας ότι το κύριο μέλημα της εταιρείας είναι να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης.
Η αγορά των πακέτων διακοπών, όπως είπε, θα αποσπάσει την προσοχή της εταιρείας, ενώ, όπως έχει αποδείξει η ζωή, δεν προσφέρει ιδιαίτερη κερδοφορία.
Εάν τα οργανωμένα ταξίδια οδηγούσαν σε ένα ονειρεμένο μέλλον, η TUI και η Thomas Cook θα ήταν από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στην Ευρώπη, αλλά δεν είναι, τόνισε ο CEO της Ryanair, η οποία καταγράφει κέρδη ύψους 1,92 δισ. ευρώ στο 12μηνο, που έληξε τον Μάρτιο.
Ωστόσο, ο O'Leary χαιρέτισε τις πρόσφατες συμφωνίες της Ryanair με διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTAs) συμπεριλαμβανομένων των Love Holidays και On the Beach καθώς και του Tui Group, αποκαλύπτοντας ότι: «Έχουμε υπογράψει ή είμαστε σε διαδικασία συμφωνιών με 10 από τους 11 μεγαλύτερους OTAs ».
Σχολίασε σχετικά: «Αφήνουμε λίγα λεφτά στο τραπέζι για τους ΟΤΑ; Μάλλον ναι, αλλά χαιρόμαστε που το κάνουμε. Θέλουμε να είμαστε η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης και δεν θέλουμε την απόσπαση της προσοχής μας στις οργανωμένες διακοπές».
Ο O'Leary ήταν ξεκάθαρος: «Δεν πιστεύω στην επιχειρηματική προοπτική των πακέτων διακοπών. Γνωρίζω ότι η easyJet κερδίζει χρήματα από το easyJet Holidays, αλλά νομίζω ότι απλώς μεταφέρει έσοδα. Είναι μια απόσπαση της προσοχής. Είμαι στην ευχάριστη θέση να συγκρίνω την κερδοφορία της Ryanair με την easyJet ανά πάσα στιγμή. Εάν τα οργανωμένα ταξίδια είναι εκεί που βρίσκεται το μέλλον, η TUI και η Thomas Cook θα ήταν από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στην Ευρώπη, και δεν είναι».
Ο O'Leary αναφέρθηκε στον 10ετή πόλεμο της εταιρείας με τους OTAs, λέγοντας: " ... εξακολουθούμε να βρίσκουμε εκπληκτικό ότι οι ρυθμιστικές αρχές καταναλωτών επέτρεψαν σε αυτούς τους τύπους να διαγράψουν τον ιστότοπο της Ryanair και στη συνέχεια να υπερχρεώσουν τους καταναλωτές".