Η TUI έχει εκπαιδεύσει 5.000 υπαλλήλους της σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης πελατών με αναπηρίες, καθώς οι πωλήσεις της για διακοπές ατόμων με ειδικές ανάγκες αυξάνονται κάθε χρόνο κατά 30%.
Αυτό αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της Tui UK & Ireland, Neil Swanson, μιλώντας στο συνέδριο της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ), που πραγματοποιείται στην Ελλάδα και στο Costa Navarino αυτές τις ημέρες.
Η εταιρεία έχει επίσης συγκεντρώσει μια ομάδα 80 υπαλλήλων πωλήσεων στο τηλεφωνικό της κέντρο για να διεκπεραιώνει κρατήσεις για πελάτες με ειδικές ανάγκες, ενώ προσφέρει άνετους και ήσυχους χώρους σε όλα τα καταστήματά της μία φορά την εβδομάδα για συζητήσεις τετ α τετ με πελάτες αυτής της κατηγορίας.
Η TUI συνεργάζεται με τον οδηγό προσβασιμότητας AccessAble, που έχει ελέγξει 300 μονάδες καταλυμάτων για πελάτες με ειδικές ανάγκες και το SignLive, που βοηθά τους πράκτορες της TUI να επικοινωνούν με κωφούς πελάτες.
1 στους 7 ανθρώπους έχει κάποιο πρόβλημα προσβασιμότητας, τόνισε ο Neil Swanson. Γι αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι η TUI υποστηρίζει τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Ο Swanson τόνισε ότι υπήρχαν σχέδια για επέκταση του αριθμού των ανεξάρτητων ελεγχόμενων μονάδων διαμονής. «Είναι μια αρχή. Θα προσπαθήσουμε να επεκτείνουμε το περιεχόμενο. Δεν ξέρω σε τι αναλογία θα φτάσουμε», είπε.