"Together in Travel" | Το WTTC προωθεί τη στήριξη των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων

14-10-24 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) εγκαινίασε το «Together in Travel» στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής του 2024 στο Περθ της Δυτικής Αυστραλίας, μια μοναδική πρωτοβουλία που στοχεύει στην παροχή υποστήριξης και πόρων σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) στον παγκόσμιο τομέα Ταξιδιών και Τουρισμού .

Η πλατφόρμα «Together in Travel» έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις ΜΜΕ τα εργαλεία και τους πόρους που χρειάζονται για να επιταχύνουν την ανάπτυξη της επιχείρησής τους και να διασφαλίσουν ότι η φωνή τους ακούγεται σε παγκόσμια κλίμακα.

Μέσω μιας δυναμικής και δωρεάν πλατφόρμας εγγραφής, οι Συνδρομητές θα έχουν πρόσβαση σε πληθώρα περιεχομένου, ευκαιριών δικτύωσης και εκπαιδευτικά προγράμματα.

Το επόμενο έτος, η πρωτοβουλία θα εισαγάγει επίσης πρόσθετες επιλογές συνδρομητών επί πληρωμή, προσφέροντας βελτιωμένες δυνατότητες και προνόμια για την περαιτέρω υποστήριξη των ΜΜΕ στο ταξίδι τους προς την επιτυχία.

Μιλώντας στην 24η Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στο Περθ της Δυτικής Αυστραλίας, η Julia Simpson, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος του WTTC είπε: «Οι ΜΜΕ αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στον τομέα του Ταξιδιού και Τουρισμού με εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις να παρέχουν υπηρεσίες στους πελάτες, να δημιουργούν καινοτόμες νεοφυείς δραστηριότητες και να παρέχουν τοπική γνώση σε μεγαλύτερους εταίρους.

Για πρώτη φορά, αυτές οι ΜΜΕ μπορούν να ενταχθούν σε μια κοινότητα για να μοιραστούν ιδέες και εργαλεία για να ενισχύσουν τις επιχειρήσεις τους.

Ο παγκόσμιος οργανισμός τουρισμού προβλέπει μια χρονιά ρεκόρ για τα ταξίδια και τον τουρισμό το 2024, με την παγκόσμια οικονομική συνεισφορά του κλάδου να φτάνει στο ιστορικό υψηλό των 11,1 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο τομέας διαδραματίζει επίσης κρίσιμο ρόλο στην προώθηση της επιχειρηματικότητας και στην εισαγωγή νέων ιδεών στα ταξίδια και τον τουρισμό. Μερικές από τις μεγάλες εταιρείες του σήμερα ξεκίνησαν ως ιδέες «στο τραπέζι της κουζίνας». Ορισμένα στοιχεία δείχνουν ότι έως και το 80% του κλάδου περιλαμβάνει ΜΜΕ. Αυτός ο αριθμός υπογραμμίζει την επικράτηση των ΜΜΕ στον κλάδο και την αυξανόμενη ανάγκη για ένα δομημένο σύστημα υποστήριξης που μπορεί να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητα και τον αντίκτυπο. 

Ο Matthew Upchurch, Αντιπρόεδρος στο WTTC και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Virtuoso, δήλωσε: «Η έναρξη της κοινότητας «Together in Travel» σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για το WTTC στην αποστολή του να υπερασπιστεί τα συμφέροντα των ΜΜΕ στον ταξιδιωτικό κλάδο, οδηγώντας σε θετικές αλλαγές μέσω ουσιαστικής δέσμευσης και υποστήριξης.

«Καθώς ο ταξιδιωτικός τομέας συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, πρωτοβουλίες όπως αυτή είναι απαραίτητες για την οικοδόμηση ενός πιο ανθεκτικού και βιώσιμου μέλλοντος για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς».

.

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο