Έρευνα Expedia: Τί ενοχλεί τους Αμερικανούς στα ξενοδοχεία - Όλες οι κακές τους συνήθειες

05-10-15 | Ο Torna-δόρος

Οι γονείς που δεν προσέχουν τα παιδιά τους, εκείνοι δηλαδή που τα αφήνουν να κάνουν φασαρία, είναι οι πιο εκνευριστικοί επισκέπτες ξενοδοχείου για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, σύμφωνα με νέα έρευνα που πραγματοποίησε η Gfk για λογαριασμό της Expedia.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 67% των Αμερικανών όντως ενοχλείται από τους «Απρόσεκτους γονείς», την ώρα που εξίσου μεγάλο ποσοστό (64%) απογοητεύεται από τους επισκέπτες που κάνουν θόρυβο στο διάδρομο και (54%) από όσους γκρινιάζουν ή όσους επιπλήττουν το προσωπικό του ξενοδοχείου για λεπτομέρειες.

Για τους Αμερικανούς η λίστα των εκνευριστικών επισκεπτών ξενοδοχείου δεν τελειώνει εδώ, καθώς, σε αυτήν εντοπίζονται και οι εξής:

-όσοι κάνουν φασαρία στο διπλανό δωμάτιο (52%)

-όσοι τσακώνονται (26%)

-όσοι κάνουν πάρτι στη πισίνα (22%)

-όσοι ακούγονται να ερωτοτροπούν (21%)

-τα ζευγάρια σε δημόσιο υδρομασάζ (20%)

-οι επαγγελματίες ταξιδιώτες που πίνουν πολύ στο μπαρ (12%)

-όσοι πιάνουν κουβέντα στο ασανσέρ (6%)

Οι Αμερικανοί διχάζονται για τις συνήθειες στο φιλοδώρημα. Το 27% αναφέρει ότι δεν δίνει καθόλου, το 3% ότι έχει προσπαθήσει να δώσει για να πετύχει αναβάθμιση δωματίου. Το 51% προσφέρει φιλοδώρημα στις οικονόμους, το 40% στο room service, το 31% στον παρκαδόρο, το 21% στον αχθοφόρο και μόνο το 10% στον θυρωρό.

Όσο για τις διακριτικές, και μερικές φορές αδιάκριτες, ελευθερίες των Αμερικανών κατά τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο, οι ίδιοι ομολογούν ότι έχουν τις εξής συνήθειες…

-το 26% έχει πάρει μαζί του προϊόντα περιποίησης του ξενοδοχείου

-το 9% έχει φιλοξενήσει πολλά άτομα στο δωμάτιό του το βράδυ χωρίς να ειδοποιήσει το ξενοδοχείο

-το 8% έχει κλέψει αντικείμενα από το δωμάτιο

-το 6% κατευθύνεται πρωί πρωί στην πισίνα για να πιάσει θέση με πετσέτα στις καρέκλες

-το 5% έχει καπνίσει σε δωμάτιο μη καπνιζόντων

-το 2% έχει υποκλέψει εσκεμμένα συνομιλίες των επισκεπτών από το διπλανό δωμάτιο.

Επιπλέον, 

-το 74% των Αμερικανών πιστεύει ότι το room service είναι «πολυτέλεια», έναντι του 26% που το θεωρεί «απαραίτητο».

-το 54% χρησιμοποιεί τις δικές του πετσέτες πολλές φορές για περιβαλλοντικούς λόγους, με προτροπή του ξενοδοχείου.

-το 6% παζαρεύει με το ξενοδοχείο την τιμή δωματίου κατά το τσεκ ιν.

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο