Πώς προσεγγίζει η Βρετανία τις ανερχόμενες αγορές της Ινδίας & Σ. Αραβίας

20-10-15 | Ο Torna-δόρος

Μια συνεργασία μάρκετινγκ λανσάρουν σε παγκόσμιο επίπεδο η VisitBritain και οι Τουρκικές Αερογραμμές, με σκοπό την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών στη Βρετανία από τη Σαουδική Αραβία, την Ινδία και άλλες αγορές του Κόλπου.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, μέσα στο ερχόμενο 12μηνο οι δύο πλευρές θα αναπτύξουν μια παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ με έμφαση στους πέντε κόμβους του αερομεταφορέα στη Βρετανία, το Μάντσεστερ, το Μπέρμινγχαμ, το Εδιμβούργο, το Χίθροου και το Γκάτουικ.

Είναι η πρώτη φορά που ο αερομεταφορέας συνεργάζεται με εθνικό οργανισμό τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Όπως επισημαίνει η γενική διευθύντρια της VisitBritain, Sally Balcombe, υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες στις αγορές που εξυπηρετούνται από τις Τουρκικές Αερογραμμές, όπως η ανερχόμενη αγορά της Σαουδικής Αραβίας.

Στην Ινδία, η ίδια συνεργασία περιλαμβάνει το λανσάρισμα μιας τακτικής ψηφιακής καμπάνιας στις αρχές του 2016. Η Ινδία αποτελεί μία από τις σημαντικότερες ανερχόμενες αγορές εισερχόμενου τουρισμού της Βρετανίας, με σχεδόν 400.000 επισκέπτες το 2014, 4% περισσότερους από το 2013.

Η Turkish Airlines στηρίζει ακόμα την καμπάνια της VisitBritain με τίτλο «Bollywood is GREAT», που εστιάζει στην προώθηση του πολιτισμού και της υπαίθρου της Βρετανίας. 

Επίσης, η VisitBritain συνεργάζεται με την εταιρία κινηματογραφικών παραγωγών Dharma Productions στην προώθηση περιφερειακών προορισμών της Βρετανίας που αποτέλεσαν το σκηνικό για την ταινία του Bollywood «Shaandar» όπως το Yorkshire και το Durham, και η οποία θα προβληθεί στις αίθουσες της Ινδίας αυτή την εβδομάδα.

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο