Τουρκικός τουρισμός: Άνοιγμα στη Λ.Αμερική με όπλο τον Σουλεϊμάν Μεγαλοπρεπή

27-10-15 | Ο Torna-δόρος

H Ένωση Ξενοδοχείων και Επενδυτών στον Τουρισμό της Τουρκίας, TUROB, εξέφρασε την ελπίδα ότι θα χρησιμοποιηθούν αστέρες της τουρκικής τηλεόρασης για την τουριστική προβολή της Τουρκίας στη Λατινική Αμερική. 

Η TUROB ανέφερε ότι υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για διακοπές στην Τουρκία από κατοίκους της Λατινικής  Αμερικής, εξαιτίας της προβολής τουρκικών τηλεοπτικών σειρών στην περιοχή. 

Ακόμα κι αν η μεγάλη απόσταση αποτελεί πρόβλημα, παρατηρούμε ότι η Τουρκία έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής στις χώρες αυτές εξαιτίας της προβολής τουρκικών σειρών στην τηλεόραση, εξηγεί η Ένωση σε ανακοίνωσή της έπειτα από ταξίδι στη Βραζιλία και την Αργεντινή.

Ως εκ τούτου, επισημαίνει ότι το τουρκικό υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τους ηθοποιούς αυτούς στην τουριστική προώθηση της χώρας στη Λατινική Αμερική.

Η Τουρκία υποδέχεται ετησίως 200.000 τουρίστες από τη Λατινική Αμερική, εκ των οποίων το 70% προέρχεται από τη Βραζιλία και την Αργεντινή, βάσει στοιχείων από την TUROB.

Μετά τις τουριστικές απώλειες στην Τουρκία, που οφείλονται σε μεγάλο ποσοστό στη Ρωσία, η Τουρκία επιδιώκει να ανοίξει νέες αγορές συμμετέχοντας σε τουριστικές εκθέσεις, όπως οι ABAV 2015 της Βραζιλίας και η FIT 2015 της Αργεντινής.

Οι τουρκικές σειρές που έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλείς στη Λατινική Αμερική είναι οι 1001 Νύχτες και Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής, ενώ ο αντιπρόεδρος της Somos Distribution δηλώνει ότι η εταιρία του έχει πωλήσει περί τις 10 τουρκικές σειρές σε τηλεοπτικά δίκτυα χωρών της Λατινικής Αμερικής.

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο