Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των Βρετανών έχει πει ψέματα ή έχει υπερβάλλει σχετικά με την (κακή) εμπειρία που είχε στις διακοπές, με έναν στους 8 να απειλεί με κακή κριτική προκειμένου να πετύχουν δωρεάν ανταλλάγματα.
H διαπίστωση αυτή προκύπτει από έρευνα που διεξήγαγε η Sunshine.co.uk σε δείγμα 2.510 κατοίκων του Ην. Βασιλείου που είχαν κάνει ταξίδι στο εξωτερικό το περασμένο 12μηνο.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 23% έχει πει ψέματα ή έχει υπερβάλλει για την κακή εμπειρία που είχε στο ταξίδι, το 13% απείλησε ότι θα αφήσει κακή κριτική στο διαδίκτυο, το 10% έχει αρνηθεί να πληρώσει λογαριασμό και το 8% έχει πει ψέματα ότι υπήρχε ειδική περίπτωση, όπως π.χ. γενέθλια ή επέτειος γάμου.
Το πιο κοινό ψέμα ήταν ότι «υπάρχει τρίχα στο φαγητό», και στόχος ήταν η έκπτωση ή το δωρεάν γεύμα, με το 31% να παραδέχεται ότι είχε τέτοιο σκοπό.
Σχεδόν το ένα τέταρτο (22%) είπε ψέματα για την καθαριότητα του δωματίου, το 14% για ενόχληση εξαιτίας θορύβων και το 9% για τροφική δηλητηρίαση στις διακοπές.
Όσον αφορά τον σκοπό τους, το 47% είπε ότι ήταν η εξοικονόμηση χρημάτων ή η έκπτωση και το 38% η αποκόμιση κάποιου είδους αναβάθμισης.
Περισσότεροι από τους μισούς (51%) είπαν ότι οι ενέργειές τους ήταν επιτυχείς.
Ωστόσο, το 19% δήλωσε ότι η υπερβολική γενναιοδωρία στο φιλοδώρημα ή το οικειοθελές φιλοδώρημα, έχει τα καλύτερα αποτελέσματα.
Τέτοιες συμπεριφορές εκδηλώθηκαν σε εργαζόμενους εστιατορίων (65%), σε ρεσεψιονίστ (21%) και σε προσωπικό καθαριότητας (18%).