Βρετανοί τουρίστες: Λένε ψέματα προσδοκώντας αντάλλαγμα...

07-07-16 | Ο Torna-δόρος

Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των Βρετανών έχει πει ψέματα ή έχει υπερβάλλει σχετικά με την (κακή) εμπειρία που είχε στις διακοπές, με έναν στους 8 να απειλεί με κακή κριτική προκειμένου να πετύχουν δωρεάν ανταλλάγματα.

H διαπίστωση αυτή προκύπτει από έρευνα που διεξήγαγε η Sunshine.co.uk σε δείγμα 2.510 κατοίκων του Ην. Βασιλείου που είχαν κάνει ταξίδι στο εξωτερικό το περασμένο 12μηνο.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 23% έχει πει ψέματα ή έχει υπερβάλλει για την κακή εμπειρία που είχε στο ταξίδι, το 13% απείλησε ότι θα αφήσει κακή κριτική στο διαδίκτυο, το 10% έχει αρνηθεί να πληρώσει λογαριασμό και το 8% έχει πει ψέματα ότι υπήρχε ειδική περίπτωση, όπως π.χ. γενέθλια ή επέτειος γάμου.

Το πιο κοινό ψέμα ήταν ότι «υπάρχει τρίχα στο φαγητό», και στόχος ήταν η έκπτωση ή το δωρεάν γεύμα, με το 31% να παραδέχεται ότι είχε τέτοιο σκοπό. 

Σχεδόν το ένα τέταρτο (22%) είπε ψέματα για την καθαριότητα του δωματίου, το 14% για ενόχληση εξαιτίας θορύβων και το 9% για τροφική δηλητηρίαση στις διακοπές.

Όσον αφορά τον σκοπό τους, το 47% είπε ότι ήταν η εξοικονόμηση χρημάτων ή η έκπτωση και το 38% η αποκόμιση κάποιου είδους αναβάθμισης.

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) είπαν ότι οι ενέργειές τους ήταν επιτυχείς.

Ωστόσο, το 19% δήλωσε ότι η υπερβολική γενναιοδωρία στο φιλοδώρημα ή το οικειοθελές φιλοδώρημα, έχει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Τέτοιες συμπεριφορές εκδηλώθηκαν σε εργαζόμενους εστιατορίων (65%), σε ρεσεψιονίστ (21%) και σε προσωπικό καθαριότητας (18%).

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο