10 ξενοδοχεία στην Ασίζη της Ιταλίας ενθαρρύνουν την ...εγκυμοσύνη

21-11-16 | Ο Torna-δόρος

Έναν πρωτότυπο τρόπο προβολής τους, αλλά και της περιοχής τους, επινόησαν 10 ξενοδοχεία στην περιοχή Ασίζη της Περούτζια στην Ιταλία, προσφέροντας δωρεάν διαμονή σε όσα ζευγάρια καταφέρουν να συλλάβουν κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, σε μια προσπάθεια να ενισχύσουν την υπογεννητικότητα στη χώρα.

Το σλόγκαν της καμπάνιας είναι «Venite ad Assisi. Insieme!» (Ελάτε στην Assisi. Mαζί!). Η επιστροφή των χρημάτων στα ζευγάρια θα γίνει μετά την προσκόμιση στο ξενοδοχείο του πιστοποιητικού γέννησης, που θα αποδεικνύει ότι πριν από εννέα μήνες συνέλαβαν το μωρό τους σε κάποιο από τα δωμάτιά τους.

Τα ξενοδοχεία, που μετέχουν σε αυτήν την καμπάνια είναι τα: Farm Basaletto, Farmhouse Casa Faustina, Farmhouse Le Mandrie di San Paolo, Hotel Upper Room Hotel Cristallo from Moro Gallery Hotel Assisi, Hotel Dei Priori, Hotel Fontebella, The Castle Hotel και Hotel Windsor Savoia.

Τα ζευγάρια δεν είναι απαραίτητο να έχουν παντρευτεί, κάτι που προκαλεί κάποιες αντιδράσεις στην περιοχή, η οποία είναι η γενέτειρα του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης.

"Η γέννηση ενός παιδιού είναι μια πράξη βαθιάς αγάπης, η οποία θα πρέπει να ενθαρρυνθεί, παρά την πληθώρα των δυσκολιών στη ζωή», λένε οι εμπνευστές της ιδέας.

Η Ιταλία έχει το χαμηλότερο ποσοστό γεννήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σημειώνοντας τον χαμηλότερο αριθμό γεννήσεων σε περισσότερα από 150 χρόνια, το 2015, με αναλογία 8 μωρά ανά 1000 άτομα. Η μέση ηλικία τεκνοποίησης έχει επίσης αυξηθεί σε περισσότερα από τα 31 έτη.

 

 

διαβάστε ακόμα

Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο
ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού