Τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τη μείωση των τουριστικών εισπράξεων στο 11μηνο του 2016, κατά 915 εκατ ευρώ, πρέπει να προβληματίσουν, τώρα, το Υπουργείο Τουρισμού, σημειώνει ο έμπειρος τουριστικός παράγοντας, που αρθρογραφεί συχνά στη στήλη, προτείνοντας δράσεις για την αύξηση των εσόδων.
Γράφει:
Πρέπει να γίνει το διάστημα Φεβρουαρίου - Μαϊου έντονη στοχευμένη προβολή της Χώρας στις μεγάλες αγορές, για την προσέλκυση κρατήσεων μέσω των ΤΟs με σταθερές τιμές μπροσούρας.
Οι προσφορές των ξενοδόχων και οι κρατήσεις last minute, με πολύ χαμηλές τιμές, σε συνδυασμό με την εξασθένηση της καταναλωτικής δαπάνης των επισκεπτών εντός και εκτός καταλυμάτων, έφεραν την μεγάλη μείωση του τουριστικού συναλλάγματος.
Επίσης, πρέπει να γίνει και δυνατή διαφημιστική προβολή για την προσέλκυση συνεδρίων, που τονώνουν κρατήσεις και εισπράξεις τους εκτός αιχμής μήνες.
Λανσάρισμα ειδικής τουριστικής καμπάνιας τον Σεπτέμβριο για προβολή των δυνατοτήτων Κρήτης, Ρόδου, Κω και Μεσσηνίας για χειμερινές διακοπές 2017- 2018.
Τέλος, ενίσχυση προβολής Αθήνας και Θεσσαλονίκης για long weekend breaks.
Αν δεν ανακάμψουν τα τουριστικά έσοδα το 2017, οι επιπτώσεις στην οικονομία θα είναι μεγάλες, που ενδεχομένως να φέρουν νέα μέτρα.
Φως στο τούνελ θα δούμε μόνο με την υγιή ανάπτυξη των τεράστιων δυνατοτήτων του Ελληνικού Τουρισμού.