Ανταγωνιστικά τα τέλη επιβατών στα ιδιωτικά περιφερειακά αεροδρόμια

21-10-14 | Ο Torna-δόρος

Είναι γεγονός ότι ο διαγωνισμός για τις ιδιωτικοποιήσεις των περιφερειακών αεροδρομίων προβλέπει τέλη 14 ευρώ ανά επιβάτη κατά τη διάρκεια των έργων στα αεροδρόμια από τους ιδιώτες επενδυτές και 20 ευρώ όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες. Το ζήτημα αυτό προκάλεσε προβληματισμό στους τουριστικούς επιχειρηματίες και για το κατά πόσο τελικά η ιδιωτικοποίηση θα αποδειχθεί ωφέλιμη για τον τουρισμό.

Σύμφωνα, ωστόσο, με στελέχη αεροπορικών εταιριών, η επιβάρυνση αυτή καταργεί υπάρχοντα τέλη και τα ποσά κρίνονται ανταγωνιστικά, καθώς στα αεροδρόμια της Μεσογείου το σχετικό τέλος ανά επιβάτη κινείται στα 22 με 24 ευρώ και, ως εκ τούτου, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. Αλλωστε, εάν υπήρχε τέτοιος κίνδυνος θα αντιδρούσαν ήδη πρώτες οι αεροπορικές εταιρίες, που δραστηριοποιούνται στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και θα πλήττονταν από υπερβολικές επιβαρύνσεις στους επιβάτες.

 

 

διαβάστε ακόμα

Eurowings | Νέα πτήση Βερολίνο - Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2025, αυξάνονται οι πτήσεις προς Ηράκλειο, Ρόδο και Κω
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για το ξενοδοχείο Candia Park Village
Επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ για νέα ξενοδοχεία στο Βελιγράδι
Δήμος Μεγίστης: Πρόταση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου Liszt Ferenc της Βουδαπέστης
Αυστρία: Προς κατάρρευση η αγορά νέων κατοικιών
Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών