Τι σχέση έχει ο Ολυμπιακός με τον τουρισμό;

20-12-14 | Ο Torna-δόρος

Στο εξωτερικό οι πόλεις που φιλοξενούν τις έδρες μεγάλων ποδοσφαιρικών αγώνων έχουν σημαντικά τουριστικά οφέλη. Στην Ελλάδα αυτά τα οφέλη είναι περιορισμένα, για μία σειρά από λόγους, παρ΄ ότι αθλητισμός και τουρισμός έχουν πολλά κοινά σημεία σύνδεσης.

Πάντως, ενδιαφέρον έχει η τελευταία πρωτοβουλία της ΠΑΕ Ολυμπιακός να δωρίσει έντυπο και ψηφιακό υλικό για την προώθηση της τουριστικής προβολής της πόλης του Πειραιά. Ο Δήμος απεδέχθη τη δωρεά του υλικού, το οποίο θα είναι υπό τον έλεγχο, την επίβλεψη, την έγκριση και διαχείριση των αρμόδιων υπηρεσιών του.

Στην απόφαση του Δήμου σημειώνεται ότι μέσω των δωρηθέντων παροχών (εντύπων, ψηφιακών και άλλων μέσων) δεν θα υπάρξει διαφήμιση οιασδήποτε μορφής, εκτός εάν επιτραπεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, με την καταβολή του αναλογούντος διαφημιστικού τέλους υπέρ του Δήμου.   

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο