Στο εξωτερικό οι πόλεις που φιλοξενούν τις έδρες μεγάλων ποδοσφαιρικών αγώνων έχουν σημαντικά τουριστικά οφέλη. Στην Ελλάδα αυτά τα οφέλη είναι περιορισμένα, για μία σειρά από λόγους, παρ΄ ότι αθλητισμός και τουρισμός έχουν πολλά κοινά σημεία σύνδεσης.
Πάντως, ενδιαφέρον έχει η τελευταία πρωτοβουλία της ΠΑΕ Ολυμπιακός να δωρίσει έντυπο και ψηφιακό υλικό για την προώθηση της τουριστικής προβολής της πόλης του Πειραιά. Ο Δήμος απεδέχθη τη δωρεά του υλικού, το οποίο θα είναι υπό τον έλεγχο, την επίβλεψη, την έγκριση και διαχείριση των αρμόδιων υπηρεσιών του.
Στην απόφαση του Δήμου σημειώνεται ότι μέσω των δωρηθέντων παροχών (εντύπων, ψηφιακών και άλλων μέσων) δεν θα υπάρξει διαφήμιση οιασδήποτε μορφής, εκτός εάν επιτραπεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, με την καταβολή του αναλογούντος διαφημιστικού τέλους υπέρ του Δήμου.