Το υπουργείο Τουρισμού της Ρωσίας λανσάρει ανοικτό διαγωνισμό για το σχεδιασμό του νέου λογοτύπου της Ρωσίας, καθώς η πτώση του ρουβλίου έχει αναζωπυρώσει τις ελπίδες για την αύξηση του ενδιαφέροντος για ταξίδια τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και από χώρες του εξωτερικού.
Ένα από τα λογότυπα που έχουν υποβληθεί στο διαγωνισμό, μάλιστα, απεικονίζει τον ρώσο πρόεδρο, Πούτιν, να φορά μάσκα καταδύσεων.
Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να είναι νόμιμοι κάτοικοι Ρωσίας και καλούνται να υποβάλλουν το αυθεντικό σχέδιο και σλόγκαν στο υπουργείου Τουρισμού της χώρας μέχρι και τις 30 Απριλίου.
Οι συμμετέχοντες θα μπορούν στη συνέχεια να ψηφίσουν τα σχέδια της προτίμησής τους, παρότι η τελική απόφαση θα ληφθεί από ειδική επιτροπή που θα συστήσει το υπουργείο.
Οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 15 Ιουλίου.
Το λογότυπο που θα κερδίσει θα χρησιμοποιηθεί στις διαφημίσεις της Ρωσίας στο διαδίκτυο, σε έντυπα, στην τηλεόραση και στα σουβενίρ.
Η Μόσχα ευελπιστεί ότι φέτος οι Ρώσοι θα στραφούν στον εσωτερικό τουρισμό, αποφεύγοντας να ταξιδέψουν στα θέρετρα της Γαλλίας και της Τουρκίας. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η εφημερίδα The Moscow Times στις αρχές του έτους και αποτύπωσε τις εκτιμήσεις των τουρ οπερέιτορ της χώρας, φέτος αναμένεται αύξηση 30% στον εσωτερικό τουρισμό της Ρωσίας, λόγω της υποτίμησης του ρουβλίου.