Όταν η Air France είχε το Καστελόριζο βάση υδροπλάνων...

23-08-15 | ΙΣΤΟΡΙΑ

Χάθηκε και η φετινή χρονιά για τη λειτουργία Υδροπλάνων στην Ελλάδα καθώς η γραφειοκρατία συνεχίζει να αποτελεί βασικό λόγο για την καθυστέρηση υλοποίησης σοβαρών τουριστικών υποδομών στη χώρα όπως για παράδειγμα τα Υδατοδρόμια.

Την ίδια στιγμή άλλοι προορισμοί με μεγάλη νησιωτικότητα όπως π.χ. οι Μαλδίβες  αξιοποιούν εδώ και χρόνια τα Υδροπλάνα για τις μεταφορικές μετακινήσεις των επισκεπτών τους, προβάλλοντας μάλιστα το εν λόγω Μέσο ως τουριστική ατραξιόν.

Και, όμως, τα Υδροπλάνα δεν είναι άγνωστο Μεταφορικό Μέσο για κάποια από τα νησιά μας. Για παράδειγμα, τη δεκαετία του ΄30 το λιμάνι του Καστελόριζου ήταν γεμάτο από υδροπλάνα. Ήταν η εποχή που το νησί ήταν βάση για τα υδροπλάνα της Air France, ως ενδιάμεσος σταθμός για τις πτήσεις τους προς τη Μέση Ανατολή.

διαβάστε ακόμα

Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων
Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2,500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία
Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα
Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο
Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
“Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων
H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού
Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024