Η Thomas Cook κατέρρευσε εξαιτίας της χαμηλής διαφοροποίησής του, σύμφωνα με τον εκτελεστικό διευθυντή του μεγάλου αντιπάλου της, TUI, Friedrich Joussen.
Ο κ. Joussen σε δηλώσεις του στους Financial Times δήλωσε ότι όταν δεν υπάρχει διαφοροποίηση, δημιουργείται απευθείας ανταγωνισμός με το διαδίκτυο.
Ο κόσμος θέλει τα τουριστικά πακέτα γιατί προσφέρουν άνεση, όμως δεν θέλει να αντιμετωπίζεται σαν όλους τους άλλους, τόνισε ο αφεντικό της TUI.
Βραχυπρόθεσμα η επίπτωση από την κατάρρευση του Thomas Cook στους εναπομείνατες παίκτες της αγοράς είναι πολύ θετική, καθώς έχουμε λιγότερο ανταγωνισμό, τόνισε. Όμως, μακροπρόθεσμα, πρέπει να αναρωτηθούμε τι συνέβη γιατί δεν θέλουμε να συμβεί και σε εμάς.
Η TUI αύξησε τη χωρητικότητα στις πτήσεις κατά 2 εκατ. θέσεις από το Ην. Βασίλειο για το ερχόμενο καλοκαίρι προσθέτοντας επίσης 135 ξενοδοχεία που ανήκαν στο χαρτοφυλάκιο της Thomas Cook.
Ωστόσο δεν κατάφερε να αποκτήσει το brand του Thomas Cook, που αγόρασε η Fosun, που ήταν ο μεγαλομέτοχος του Thomas Cook.
Oι αναλυτές της Morgan Stanley τον περασμένο μήνα υποβάθμισαν τις προσδοκίες για τη μετοχή της TUI, αναφέροντας οτι τα οφέλη από τον Thomas Cook δεν θα ήταν άμεσα εμφανή καθώς θα εξαρτηθούν από την αντίδραση των ανταγωνιστών και την καταναλωτική εμπιστοσύνη στα πακέτα διακοπών.