Τα 3 οφέλη μιας blog ενότητας στην ιστοσελίδα μας

03-05-18 | DIGITAL

Μια από τις επιτυχημένες τεχνικές για την βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης είναι η δημιουργία και συντήρηση ενός blog μέσα σε αυτήν. Τα 3 κύρια οφέλη είναι:

1. Δίνουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση μας

Μέσα από τα άρθρα που φιλοξενεί το blog μας, έχουμε την δυνατότητα να παρουσιάσουμε πληθώρα πληροφοριών που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την επιχείρηση μας. Για παράδειγμα, εάν η τουριστική μας επιχείρηση βρίσκεται σε μια παραθαλάσσια περιοχή μπορούμε να μιλήσουμε για τις παραλίες, τις θαλάσσιες δραστηριότητες, τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περίοδο και άλλα. Γενικότερα, μπορούμε να αναπτύξουμε μια τεράστια θεματολογία σχετικά με την τοποθεσία, τα αξιοθέατα, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και άλλες χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες που αφορούν τον τόπο μας και ενδιαφέρουν τον επισκέπτη. 

2. Βοηθάμε στην καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τις επιχειρήσεις που ανανεώνουν συχνά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας τους. Επειδή δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να ανανεώνουμε συχνά και δραστικά τις βασικές ενότητες της ιστοσελίδας μας  έτσι προχωρούμε στην ανανέωση του blog μας. Η χρήση των σωστών λέξεων και φράσεων που σχετίζονται με τις αναζητήσεις των χρηστών γίνεται στα blog άρθρα και η οργανική μας κατάταξη βελτιώνεται. Εάν θέλετε να διαβάστε τους υπόλοιπους 4 τρόπους με τους οποίους βοηθάμε στην καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδα μας στις μηχανές αναζήτησης πατήστε εδώ.

3. Βελτιώνουμε την εικόνα της επιχείρησης μας

Παρέχοντας περισσότερες πληροφορίες στο κοινό μας βελτιώνουμε ι την εικόνα της επιχείρησης μας. Είναι σημαντικό να δείξουμε στο κοινό μας ότι γνωρίζουμε και ενδιαφερόμαστε να μεταδώσουμε πληροφορίες που σχετίζονται με την εμπειρία διαμονής στον τόπο που δραστηριοποιούμαστε. Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε μεγαλύτερη αξία στο κοινό και μελλοντικό πελάτη μας. Όπως είχαμε αναφέρει στο άρθρο μας που αφορούσε τα στάδια του ταξιδιού, οι ταξιδιώτες στο στάδιο 2 αναζητούν πληροφορίες σχετικά με το προορισμό του πριν καταλήξουν στην υπηρεσία ή ξενοδοχείου που θέλουν να χρησιμοποιήσουν. Συνεπώς προσφέροντας περισσότερες πληροφορίες τους προσεγγίζουμε πολύ νωρίς στο αγοραστικό του ταξίδι.

Η δημιουργία και συντήρηση ενός blog μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση απευθείας κρατήσεων ή ηλεκτρονικών αγορών. Η παρουσίαση πληροφοριών για τον προορισμό μας και η εμφανής ένταξη της τουριστικής μας επιχείρησης μας σε αυτόν αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα συστατικά της digital παρουσίας μας.

 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency




Designed by Freepik

διαβάστε ακόμα

Επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ για νέα ξενοδοχεία στο Βελιγράδι
Δήμος Μεγίστης: Πρόταση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου Liszt Ferenc της Βουδαπέστης
Αυστρία: Προς κατάρρευση η αγορά νέων κατοικιών
Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων