Πόσο συχνά πρέπει να ποστάρουμε στα social media της τουριστικής μας επιχείρησης;

29-05-18 | DIGITAL

Ένα από τα πιο συχνά ερωτήματα που απασχολεί τους περισσότερους που ασχολούνται με το digital marketing είναι πόσο συχνά θα πρέπει να κάνουν δημοσιεύσεις στους λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων. Ο λόγος είναι διότι επιθυμούμε να μεγιστοποιήσουμε τη δυναμική των μηνυμάτων και να προσεγγίσουμε το μέγιστο δυνατό κοινό. Τελικά πόσο συχνά θα πρέπει να ανανεώνουμε το περιεχόμενο μας στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης των τουριστικών επιχειρήσεων μας;

Η αλήθεια είναι κυκλοφορούν πολλά άρθρα που προσπαθούν να συμβουλέψουν σχετικά με τις ιδανικές ώρες, μέρες και συχνότητες των δημοσιεύσεων Αυτό όμως που πραγματικά ισχύει είναι ότι δεν υπάρχει κάποια μαγική συνταγή.

Κάθε λογαριασμός “συμπεριφέρεται” διαφορετικά, άρα καλό είναι να παρακολουθούμε τις βέλτιστες πρακτικές άλλων λογαριασμών και να τις χρησιμοποιούμε ως πηγή έμπνευσης. Όμως αποφεύγουμε να τις αντιγράφουμε και εφαρμόζουμε στο δικό μας λογαριασμό καθώς μπορεί να μην έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Η βελτιστοποίηση της δυναμικής των μηνυμάτων έρχεται μόνο μέσα από τη συνεχή παρακολούθηση και ανάλυση των στατιστικών με τη χρήση εργαλείων που μας παρέχει η κάθε πλατφόρμα ή άλλων εξωτερικών.

Ποια είναι τα εργαλεία στατιστικών που μας μας παρέχει η κάθε πλατφόρμα;

Facebook

Γνωρίζουμε το κοινό μας με τη χρήση των Facebook Page Insights. Μέσα από αυτό το εργαλείο έχουμε την δυνατότητα να δούμε πότε υπάρχει διάδραση με το κοινό μας και βέβαια ποιο είναι το πιο δημοφιλές περιεχόμενο που έχουμε ανεβάσει.

Twitter

Τα analytics που προσφέρει το Twitter είναι ιδιαίτερα χρήσιμα. Φιλοξενούνται στην διεύθυνση https://analytics.twitter.com και μπορούμε να παρακαλουθήσουμε με μεγάλη ακρίβεια τα στατιστικά του λογαριασμού μας

Instagram

Το στατιστικά που προσφέρει το instagram, σε συγκριση με αυτά του facebook και του Twitter υπολείπονται ακόμα δρόμου και δεν έχουν φτάσει το ιδανικό σημείο. Παρόλα αυτά μας δίνουν μια καλή εικόνα του λογαριασμού και της διάδρασης των χρηστών με αυτήν.

LinkedIn

Παρομοίως τα στατιστικά που μας παρέχει το LinkedIn δεν είναι ιδαίτερα εξειδικευμένα δηλαδή δεν μας ενημερώνει για πιο συγκεκριμένες πληροφορίες όπως πχ τις πιο δημοφιλής ώρες ανάρτησης.

Pinterest

Τέλος τα στατιστικά του Pinterest https://analytics.pinterest.com/ παρέχουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο που ανεβάζουμε στην πλατφόρμα.

3 μυστικά επιτυχίας

Θα μοιραστούμε μαζί σας τα 3 αυτά συστατικά που εάν τα ακολουθήσουμε θα βελτιώσουμε την απόδοση των social media λογαριασμών μας.

1. Συνέπεια στις αναρτήσεις μας.

2.Προσπαθούμε να προσφέρουμε ποιοτικό περιεχόμενο. Αποφεύγουμε να πέσουμε στην παγίδα της ποσότητας χωρίς ποιότητα (διαβάστε το σχετικό άρθρο "ποσότητα ή ποιότητα;)

3. Θέτουμε εξ’ αρχής τους στόχους μας προκειμένου να έχουμε ένα ξεκάθαρο σημείο σύγκρισης. 

Μπορεί ενδεχομένως να μην παρουσιάσαμε την ακριβή συνταγή της επιτυχίας, άλλα όπως αναφέραμε και προηγουμένως δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μυστική συνταγή. Η βελτιστοποίηση θα προέλθει μέσα από το συνεχή πειραματισμό και ανάλυση των στατιστικών δεδομένων μας.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

διαβάστε ακόμα

Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για το ξενοδοχείο Candia Park Village
Επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ για νέα ξενοδοχεία στο Βελιγράδι
Δήμος Μεγίστης: Πρόταση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου Liszt Ferenc της Βουδαπέστης
Αυστρία: Προς κατάρρευση η αγορά νέων κατοικιών
Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA