Ένας από τους κύριους στόχους του digital marketing είναι η αύξηση του μεριδίου των απευθείας κρατήσεων ή πωλήσεων της τουριστικής επιχείρησης μας. Οι ενέργειες οι οποίες σχεδιάζουμε, υλοποιούμε και αναλύουμε στοχεύουν στο πως θα καταφέρουμε να φέρουμε το χρήστη στην ιστοσελίδα, και τελικώς στη μηχανή κρατήσεων μας.
Η διαδικασία αυτή ονομάζεται το ταξίδι ή μονοπάτι του πελάτη (customer journey / path) και αποτελείτε από διάφορα στάδια. Σήμερα θα αναλύσουμε ποια είναι 3 βασικά συστατικά που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε το κανάλι των απευθείας κρατήσεων ή πωλήσεων.
1. Ιστοσελίδα
Η ιστοσελίδα της επιχείρησης μας είναι από τα πιο βασικά μας στοιχεία. Εκεί θα κατευθύνουμε τον υποψήφιο πελάτη μας και εκεί είναι που θα κερδίσουμε τις τελικές εντυπώσεις και εμπιστοσύνη. Για το λόγο αυτό η ιστοσελίδα μας θα πρέπει:
Α. Να είναι mobile friendly
Β. Να έχει καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης
Γ. Φιλικό σχεδιασμό προς το χρήστη και ευκολία στον τρόπο κράτησης
2. Social Media
Η σωστή και επαγγελματική παρουσία της τουριστικής μας επιχείρησης στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι επιβεβλημένη καθώς:
Α. Δίνουν μια εικόνα της επιχείρησης μας (συχνότητα και ποιότητα ενημερώσεων)
Β. Μαρτυρά πως συμπεριφερόμαστε προς τους πελάτες μας (από το εάν και πως απαντάμε στα σχόλια των χρηστών στις αναρτήσεις μας
3. Αξιολογήσεις και reviews
Στο άρθρο μας για τη σημαντικότητα του Tripadvisor για την τουριστική μας επιχείρηση είχαμε αναφέρει πως το 83% των χρηστών βασίζονται στα reviews προκειμένου να προχωρήσουν στην τελική επιλογή καταλύματος. Το ποσοστό είναι ιδιαίτερα υψηλό άρα θα πρέπει να:
Α. Συλλέγουμε όσο το δυνατόν περισσότερα reviews
B. Να απαντάμε σωστά και επαγγελματικά και στα θετικά άλλα και στα αρνητικά. Εάν χρειάζεστε λίγο βοήθεια στο πως απαντάμε σε μια αρνητική αξιολόγηση, σας προτείνουμε να διαβάσετε αυτό το άρθρο.
Βέβαια μπορείτε να παρακολουθήσετε και την σχετική παρουσίαση αυτού του θέματος σε παλαιότερη εκδήλωση
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.