7 λάθη που μπορεί να κάνει μια τουριστική επιχείρηση στο digital marketing

12-06-18 | DIGITAL

Οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να διαθέτουν έντονη παρουσία στα διάφορα ψηφιακά κανάλια προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους. Ας δούμε όμως 7 από τα πιο κοινά και σημαντικά λάθη που κάνουμε στην προσπάθεια να επιτύχουμε τους στόχους μας.

1. Η επιχείρηση δεν διαθέτει ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική

Το digital marketing δεν είναι η παρουσία και λειτουργία ενός μόνο social media λογαριασμού στο Facebook. Η επιχείρηση μας πρέπει να διαθέτει μια ολοκληρωμένη στρατηγική και να αξιοποιεί όλα τα κατάλληλα μέσα που μας παρέχουν τα διάφορα ψηφιακά μέσα.

2. Δεν διαθέτουμε αρκετό περιεχόμενο

Ενώ οι περισσότεροι από εμάς επιθυμούμε να έχουμε ολοκληρωμένη και επαγγελματική παρουσία, δεν διαθέτουμε ή δεν επενδύουμε στην δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου με το οποίο θα υποστηρίξουμε άλλα το κυριότερο θα προβάλλουμε την τουριστική επιχείρηση μας.

3. Δεν παρακολουθούμε και αναλύουμε τα στατιστικά μας

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που μας παρέχει το digital marketing είναι ότι τα πάντα είναι μετρήσιμα. Έτσι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη είναι να μην παρακολουθούμε και να μην αναλύουμε την επίδοση μας στα διάφορα ψηφιακά μέσα. Μόνο μέσα από αυτή τη διαδικασία της παρακολούθησης και ανάλυσης μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα μας.

4. Λάθος επιλογή του ατόμου ή της εταιρείας που θα αναλάβει το digital marketing της επιχείρησης μας

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο μας η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη ή εταιρείας είναι μια πάρα πολύ σημαντική απόφαση και δεν πρέπει το κόστος να αποτελεί και το μοναδικό κριτήριο επιλογής. Προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο σχετικά με το πως επιλέγουμε τον κατάλληλο συνεργάτη ή εταιρεία

5. Παραμένουμε “αντικοινωνικοί” στα κοινωνικά δίκτυα

Η αδράνεια σε απαντήσεις σε σχόλια και αξιολογήσεις χρηστών είναι κάτι που επιδρά αρνητικά και στην επίδοση μας στα ψηφιακά μέσα άλλα και στην εικόνα της επιχείρησης μας. Προσπαθούμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο άμεσοι και βέβαια απαντάμε ακόμα και σε τυχόν αρνητικά σχόλια. Εάν θέλετε να μάθετε με πια τακτική απαντάμε σε αρνητικά σχόλια, σας προτείνουμε να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

6. Δεν ακολουθούμε ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Οι αναρτήσεις μας πρέπει να έχουν μια συνέπεια. Το χειρότερο από όλα είναι με το κλείσιμο της τουριστικής σεζόν να σταματάμε και όποια δραστηριότητα στους λογαριασμούς μας στα social media που λειτουργούμε. 

7. Αγορά likes ή followers

Σε όλους μας αρέσει να εμφανίζουμε ένα πολύ μεγάλο αριθμό από fans, followers ή και likes καθώς θεωρούμε πως προσδίδει κύρος στην επιχείρηση μας. Τι να το κάνουμε όμως εάν διαθέτουμε 20.000 fans στο facebook και σε κάθε ανάρτηση μας κάνουν like 2 άτομα (σκάρτα); Η υπομονή και ο σχεδιασμός των κατάλληλων τακτικών είναι αυτή που θα μας εξασφαλίσει μια ομαλή και οργανική αύξηση του κοινού μας. 

Τα παραπάνω αποτελούν τα πιο συχνά λάθη που κάνουν διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις στην υλοποίηση της digital marketing στρατηγικής τους. Επειδή η ψηφιακή παρουσία πλέον αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές προεκτάσεις του μάρκετινγκ άλλα και της αντιπροσώπευσης της εταιρείας μας, πρέπει να δίνουμε την δέουσα προσοχή στο τρόπου που εκτελούμε όποιες ενέργειες μας.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο