Πότε σταματάμε να ενημερώνουμε τους social media λογαριασμούς μας;

15-06-18 | DIGITAL

Η τακτική ενημέρωση των social media λογαριασμών της τουριστικής μας επιχείρησης είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο άλλα και περιεχόμενο. Πότε λοιπόν θα πρέπει να σταματάμε την ενημέρωση των λογαριασμών;

Η απάντηση είναι ποτέ.

Σε αντίθεση με την τουριστική μας επιχείρηση η οποία μπορεί να λειτουργεί κάποιους συγκεκριμένους μήνες, οι λογαριασμοί στα κοινωνικά δίκτυα που έχουμε αποφασίσει να έχουμε παρουσία, δεν σταματάνε να λειτουργούν ποτέ. Ας δούμε τους κυριότερους λόγους:

1.  Επηρεάζει την εικόνα της επιχείρησης μας

Έχετε επισκεφθεί μια άκρως τουριστική περιοχή μέσα στο καταχείμωνο; Δεν έχετε μια αίσθηση εγκαταλελειμμένης πόλης με όλα αυτά τα κτίρια που είναι κλειστά και τους άδειους δρόμους; Έτσι περίπου αισθάνεται και ένας χρήστης που βλέπει πως η τελευταία ημέρα ενημέρωσης των λογαριασμών μας είναι το αυτό το τελευταίο δεκαήμερο του Οκτωβρίου λίγο πριν κλείσουμε. Μια καλή επιχείρηση μπορεί να είναι κλειστή, άλλα λειτουργεί κανονικά τους λογαριασμούς των social media δείχνοντας στους δυνητικους πελάτης της πως είναι εκεί και έτοιμη να τους υποδεχτεί όταν είναι έτοιμη

2. Επηρεάζει τις πωλήσεις μας 

Σε άλλο μας άρθρο είχαμε αναλύσει τα 5 στάδια του ταξιδιού σύμφωνα με την Google και πως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση μας. Δεν πρέπει λοιπόν να ξεχνάμε πως οι πελάτες μας στο στάδιο του ονείρου (στάδιο 1) και στο στάδιο της αναζήτησης (στάδιο 2) υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να επισκεφθούν κάποιο social media λογαριασμό μας και να δουν την εικόνα της εγκατάληψης που περιγράψαμε παραπάνω. Οι πιθανότητες να προχωρήσουν στην αναζήτηση κάποιας άλλης επιχείρησης είναι αρκετά μεγάλες. Άρα σίγουρα με την μη επικαιροποίηση των λογαριασμών μας μπορούμε να επηρεάσουμε αρνητικά και τις πωλήσεις μας.

3. Επηρεάζει τις επιδόσεις του SEO μας 

Ναι, όσο περίεργο και να ακούγεται η διακοπή της ενημέρωσης επηρεάζει αρνητικά το SEO. 

Εάν δεν γνωρίζετε τι σημαίνει SEO, σας προτείνουμε να διαβάσετε αυτό το άρθρο

Ο λόγος είναι διότι οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη τους την συχνότητα ενημέρωσης των social media καθώς επίσης και ένας φτωχά ενημερωμένος λογαριασμός δύσκολα θα παραπέμψει ένα χρήστη στην ιστοσελίδα μας δημιουργώντας αυτό που ονομάζουμε εισερχόμενη κυκλοφορία (inbound traffic) προς αυτή. 

Οι παραπάνω είναι 3 ξεκάθαροι λόγοι για τους οποίους δεν θα πρέπει να διακόπτουμε την ενημέρωση μας στα social media. Θα πρέπει να φανταστούμε ότι είναι η βιτρίνα του καταστήματος μας σε ένα δρόμο του οποίο η κίνηση δεν σταματάει ποτέ. Σωστός προγραμματισμός άλλα και αρκετό περιεχόμενο είναι αυτό που σίγουρα θα μας βοηθήσει ώστε η επιχείρηση μας να διαθέτει μια σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και βέβαια να μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό μας.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο