Πόσο social είμαστε;

18-07-18 | DIGITAL

Όταν η τουριστική μας επιχείρηση θέλει να είναι ενεργή στα social media, καλό είναι να καταλαβαίνουμε τι είναι τα social και να είμαστε συνεπείς με την χρήση των μέσων. 

Το βασικότερο όλων είναι να καταλαβαίνουμε τι σημαίνει να είμαστε ενεργοί στα social media: Τα social media έχουν να κάνουν με την αμφίδρομη επικοινωνία, συνήθως σε φιλικό, οικείο τόνο. Οι αναρτήσεις μας είναι ευκαιρία για συζήτηση και για επικοινωνία, είναι ο τρόπος με τον οποίο ανοίγουμε τη κουβέντα. Μια αναλογία η οποία χρησιμοποιείται συχνά είναι ότι τα social media είναι ένα cocktail party. Σε μια τέτοια εκδήλωση κανένας δεν θέλει να κάνει παρέα με κάποιον ο οποίος μιλάει μόνο για τον εαυτό του, λέει τα ίδια πράγματα συνέχεια τα οποία δεν έχουν και ενδιαφέρον,  χωρίς να ενδιαφέρεται για τους συνομιλητές του, να μη κάνει διάλογο και να μην ακούει τους άλλους με προσοχή. 

Οι αναρτήσεις μας στα social media είναι συχνά διεκπεραιωτικές και δεν λαμβάνουν υπόψη τους τι ενδιαφέρει το κοινό μας. Το πως χρησιμοποιούμε τα social media λέει πολλά για τον οργανισμό μας. Αν φαίνεται ότι δεν ακούμε και δεν ενδιαφερόμαστε για το κοινό μας, αυτό έχει προεκτάσεις και στο πως μπορεί κανείς να φανταστεί την εμπειρία διαμονής μαζί μας. 

*Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency 

 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο