Ένας από τους κυριους στόχους του digital marketing είναι η βελτιστοποίηση της θέσης κατάταξης της ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το SEO (αποτελεί ακρωνύμιο του Search Engine Optimization). Σε αυτό μας το άρθρο θα αναφερθούμε στην ενημέρωση του αλγορίθμου της Google που έγινε τον περασμένο Αύγουστο και επηρέασε αρκετές ιστοσελίδες σε ότι αφορά τη θέση κατάταξης τους. Σημαντική υπενθύμιση είναι οτι η σειρά κατάταξης αφορά αναζητήσεις για συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις κλειδιά.
Η ενημέρωση αυτή ονομάζεται ΕΑΤ και προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Expertise, Authoritativeness και Τrustworthiness. Στην προσπάθεια της Google να επιστρέφει όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα δίνει μεγάλη έμφαση στην ποιότητα άλλα και σχετικότητα του περιεχομένου που προσφέρει η ιστοσελίδα στους χρήστες. Με απλά λόγια, θα πρέπει να δημιουργούμε και προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερο και μοναδικό περιεχόμενο στους επισκέπτες μας.
Η ενημέρωση αυτή του αλγορίθμου, που είχε παγκόσμια εφαρμογή, φαίνεται να έχει επηρεάσει σε μεγαλύτερο βαθμό ιστοσελίδες από το χώρο της υγείας και των οικονομικών υπηρεσιών. Οι ιστοσελίδες ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων επηρέαστηκαν και αυτές άλλα σε μικρότερο βαθμό.
Από την ανάλυση των δικών μας δεδομένων, παρατηρήσαμε οτι και οι Ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές ιστοσελίδες επηρεάστηκαν από αυτή την ενημέρωση με βελτίωση των θέσεων κατάταξης στα αποτελέσματα.
Είναι ξεκάθαρο πλεόν πως η Google προωθεί ιστοσελίδες οι οποίεςς προσφέρουν χρήσιμο περιεχόμενο στους επισκέπτες τους και αποφεύγουν τακτικές, όπως το keyword stuffing δηλαδή την συχνή επανάληψη των λέξεων κλειδιών, προκειμένου να "μπερδέψουν" τις μηχανές αναζήτησης.
Σε επόμενο άρθρο μας θα αναφερθούμε σε 7 σημεία με τα οποία μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας μας εναρμονιζόμενη με το EAT update της Google.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.