Πότε θεωρούμε επιτυχημένη μια email marketing καμπάνια;

25-10-18 | DIGITAL

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναλύσει τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων. Ένα από τα οφέλη είναι ότι διαθέτουμε τα εργαλεία με τα οποία μπορούμε να μετράμε την αποτελεσματικότητα των email καμπανιών μας προκειμένου να αξιολογούμε τι λειτούργησε θετικά και τι αρνητικά. Αυτά τα στοιχεία προκύπτουν από τα διάφορα στατιστικά που έχουμε την δυνατότητα να συλλέξουμε όπως:

 
Επειδή αρκετοί δεν γνωρίζουν και δεν διαθέτουν μια σταθερά προκειμένου να μπορούν να αξιολογήσουν το αποτέλεσμα, θα παραθέσουμε κάποια ποσοστά ώστε να υπάρχει ένα σημείο αναφοράς.
 
Open Rate 
Το Open Rate ή ποσοστό ανοίγματος  αναφέρεται σε πόσα άτομα άνοιξαν το email που τους αποστείλαμε.  
 
Κάτω από 20% = Θα πρέπει να ανασχεδιάσουμε από την αρχή ξανά όλη μας την καμπάνια
20% έως 35% = Αν και βρισκόμαστε σε καλό δρόμο θα πρέπει να προχωρήσουμε σε αλλαγές και δοκιμές προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την επίδοση μας.
Πάνω από 35% = Το ποσοστό αυτό μας δείχνει ότι έχουμε εφαρμόσει τις βέλτιστες πρακτικές οι οποίες και βέβαια αποδίδουν.
 
Click Through Rate
To ποσοστό αυτό μας φανερώνει πόσοι χρήστες/παραλήπτες πάτησαν σε κάποιο link/σύνδεσμο που είχαμε συμπεριλάβει μέσα στο email μας. Είναι μια καλή μέτρηση που δείχενι πόσοι χρήστες "αντέδρασαν" στην προτροπή μας για κάποια ενέργεια (τα λεγόμενα call to action).
Θεωρούμε πως ότι το 10% είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης για τις περισσότερες εκστρατείες.
Με την πάροδο του χρόνου, θα πρέπει να στοχεύουμε σε ποσοστά του 20% και άνω.
 
Unsubscibe Rate
Το ποσοστό των ατόμων που διαγράφονται από τη λίστα μας είναι ένας ξεκάθαρος δείκτης του κατά πόσο "ενοχλούμε" τους χρήστες μας. 
Το ποσοστό των διαγραφών μας δεν θα πρέπει να ξεπερνάει το 0,2%. Διαφορετικά, θα πρέπει να μας απασχολήσει αρκετά το τι κάνουμε λάθος και προκαλεί τους ανθρώπους από το να διαγράφονται από τη λίστα μας.
 
Σε αυτό μας το άρθρο αναφερθήκαμε σε κάποιες σταθερές με τις οποίες μπορούμε να συγκρίνουμε και να αξιολογούμε τις email marketing ενέργειες μας. Υπενθυμίζουμε πως το email marketing είναι ένα εργαλείο που πρέπει να έχει ενσωματωθεί στην digital marketing στρατηγική μας και βέβαια να χρησιμοποιείται μεθοδικά και όχι αποσπασματικά. Μην ξεχνάτε πως αποτελεί ένας από τα πλέον φθηνά και άμεσα εργαλεία επικοινωνίας με τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει πελάτες σας. Σε μελλοντικό μας άρθρο θα αναφερθούμε και άλλα στατιστικά στοιχεία που μπορούμε να μελετήσουμε και να αξιοποιήσουμε.
 
Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

Επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ για νέα ξενοδοχεία στο Βελιγράδι
Δήμος Μεγίστης: Πρόταση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου Liszt Ferenc της Βουδαπέστης
Αυστρία: Προς κατάρρευση η αγορά νέων κατοικιών
Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων