Digital Marketing Expert

04-07-19 | DIGITAL

Με αφορμή τη ραδιοφωνική διαφήμιση, που άκουσα στο δρόμο για το γραφείο, η οποία προωθούσε το digital marketing για επιχειρήσεις υποστηριζόμενη από όμιλο τηλεπικοινωνιών σκέφτηκα για άλλη μια φορά έχουμε μια στρέβλωση της digital marketing αγοράς. Και βέβαια σωστά θα αναρωτηθείτε τι είναι λάθος με αυτή την διαφήμιση και με αυτή την παροχή της υπηρεσίας;

Αν και είμαι υπέρμαχος της χρήσης και εφαρμογής digital marketing υπηρεσιών, θεωρώ πως είναι λάθος να προωθούμε μία και μόνο τακτικτή του digital marketing και συγκεκριμένα των διαφημίσεων επί πληρωμή (αυτή η συγκεκριμένη υπηρεσία προβάλλεται στο διαφημιστικό spot). Και εύλογα ίσως να αναρωτηθείτε γιατί είμαι αρνητικός σε αυτή την προσέγγιση. H απάντηση είναι απλή: "To digital marketing είναι μια σειρά ενεργειών που επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα". Οι διαφημίσεις επί πληρωμή θα φέρουν κίνηση στο website και ενδεχομένως και κάποια απόδοση. Άλλα μόλις σταματήσουν, θα σταματήσει και όποιο αποτέλεσμα. Εάν θέλετε να διαβάσετε ποιά είναι τα βασικά σημεία για την σωστή digital παρουσία και προώθηση της ξενοδοχειακής ή τουριστικής επιχείρηση σας συστήνω να επισκεφτείτε το παλαιότερο μου άρθρο "Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία" Επίσης η εμπειρία και η ιστορία έχουν δείξει πως τέτοιες υπηρεσίες εξυπηρετούν τους απόλυτα βασικούς στόχους μιας επιχείρησης που θέλει να διαφημιστεί μέσω Google, Facebook, Instagram και άλλες πλατφόρμες (παρόμοια υπηρεσία είχε λανσαριστεί στο παρελθόν από εταιρεία που αρχικά εξέδιδε τον πιο διαδεδομένο τηλεφωνικό κατάλογο πανελληνίως. 

Κατανοώ πλήρως ότι οι εταιρείες αναζητούν νέες πηγές εσόδων, άλλα δεν θα πρέπει να τραυματίζουμε τους πελάτες γιατί όταν θα μιλήσουμε σε έναν υποψηφιο πελάτη και τον ρωτήσουμε εάν γνωρίζει σχετικά με το digital marketing και πως μπορεί να ωφελήσει την επιχείρηση του να λάβουμε την "πληρωμένη" απάντηση: "Δοκιμάσαμε άλλα δεν δουλεύει".

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο