Ποιά είναι τα 2 πιο ισχυρά εργαλεία στο hotel digital marketing;

12-07-19 | DIGITAL

Ο χώρος του digital marketing μεταβάλεται συνεχώς. Πλατφόρμες οι οποίες θεωρούσαμε ότι θα κυριαρχούσαν για πάντα, διαφαίνεται ότι καταλαμβάνουν όλο και μικρότερη σημασία στη digital marketing στρατηγική μας. Το Facebook ενώ μέχρι πρότεινος αποτελούσε ένα κύριο συστατικό στην digital marketing στρατηγική σιγά σιγά χάνει τη ισχυρή θέση του. Ποιά είναι τα 2 εργαλεία που το τελευταίο διάστημα κατέχουν ηγετικό ρόλο στη digital marketing στρατηγική των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων;

1. Google My Business

H Google μετά την ανακοίνωση της διακοπής λειτουργίας του Google + έδωσε μεγάλη βαρύτητα στο Google My Business. To Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορεί να μας βοηθήσει στο digital marketing του ξενοδοχείου μας. Συγκεκριμένα οι πληροφορίες που ανεβάζουμε καθώς και το περιεχόμενο που ανανεώνουμε εμφανίζεται στις σχετικές αναζητήσεις των χρηστών (google images) καθώς και στα google maps.Επίσης όταν κάποιος χρήστης αναζητά το ξενοδοχείο μας, απευθείας με την ονομασία του θα εμφανίζεται στη σχετική καταχώρηση. Οι πιθανοί επισκέπτες μπορούν εύκολα να κάνουν κλικ στην επιλογή "επισκεφθείτε την ιστοσελίδα" ή "καλέστε" απευθείας από την Αναζήτηση. Αυτό αυξάνει την πιθανότητα αυτών των επισκεπτών να πραγματοποιήσουν απευθείας κράτηση αντί μέσω ενός ΟΤΑ.

2. Instagram

Η άνοδος της πλατφόρμας είναι κάθετη και αποτελεί το αγαπημένο εργαλείο των hotel digital marketers. Ο κυριότερος λόγος είναι διότι μπορεί να βελτιώσουμε το engagement της ξενοδοχειακής επιχείρησης με τους δυνητικούς πελάτες μας.

Αυτά είναι τα 2 ισχυρότερα εργαλεία του σύγχρονου hotel digital marketing και βέβαια μέχρι νεωτέρας...

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο