Ποσότητα ή Ποιότητα;

13-09-19 | DIGITAL

Σε αρκετές συζητήσεις που έχω κάνει με στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, πολλές φορές με ρωτάνε γιατί δεν θα πρέπει να ποστάρουν με έντονη συχνότητα στους social media λογαριασμούς τους. Πιστεύουν πως με την όσο πιο συχνή δημοσίευση αναρτήσεων, θα προσεγγίσουν και θα προσελκύσουν μεγαλύτερο κοινό. Η απάντηση μου σε αυτό το ερώτημα είναι ότι θα πρέπει να εξετάζουμε με λεπτομέρεια τα στατιστικά της κάθε πλατφόρμας και ανάλογα να προσαρμόζουμε τη συχνότητα των αναρτήσεων μας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε και στο παλαιότερο άρθρο μου με τίτλο "Πόσο συχνά πρέπει να ποστάρουμε στα social media της τουριστικής μας επιχείρησης;"

Σε ότι αφορά την ποιότητα, αυτή είναι ένας αδιαπραγμάτευτος παράγοντας καθώς αντανακλά την εικόνα της επιχείρησης μας και βέβαια μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην τελική επιλογή του υποψήφιου πελάτη μας. Και πως ορίζουμε την ποιότητα στις αναρτήσεις μας; Ας εξετάσουμε τις κύριες παραμέτρους.

1. Καθαρές εικόνες και video

Προσπαθούμε να αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε video με pixel ή θολές εικόνες. Προτιμήστε να μην αναρτήσετε τέτοιας ποιότητας περιεχόμενο για μόνο αποτρεπτικά θα λειτουργήσει.
 

2. Μεταφέρετε την εμπειρία διαμονής

Δώστε μεγάλη έμφαση στο να δώσετε στον υποψήφιο πελάτη σας την εμπειρία διαμονής. Προσοχή, αυτή δεν περιορίζεται μόνο στο δωμάτιο σας άλλα και στην ευρύτερη περιοχή. Προτείνω οι φωτογραφίες που θα χρησιμοποιήσετε να περιέχουν και τον ανθρώπινο παράγοντας μέσα τους (δηλαδή να εμφανίζεται και κάποιος άνθρωπος.

 

3. Επιλέγουμε το σωστό timing για την ανάρτηση μας

Είναι πολύ σημαντικό να επιλέγουμε οι αναρτήσεις μας να γίνονται στην κατάλληλη χρονική στιγμή για τους υποψήφιους πελάτες μας. Π.χ. για ένα στιγμιότυπο πρωινού για το κοινό της Νέας Υόρκης θα πρέπει να επιλέξουμε η ώρα δημοσίευσης να είναι όταν συνηθίζουν οι περισσότεροι Νεοϋορκέζοι παίρνουν το πρωϊνό τους και ελέγχουν τους social media λογαριασμός τους.  

Κλείνοντας αυτό το άρθρο, θα ήθελα να επισημάνω ότι θα πρέπει να δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ποιότητα των αναρτήσεων μας και βέβαια την συχνότητα αυτών να την ρυθμίσουμε μετά από ανάλυση των στατιστικών.

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο