Ενέργειες για να ξεχωρίσει το ξενοδοχείο στην αντίληψη των επισκεπτών και υποψήφιων πελατών

23-09-19 | DIGITAL

Ξεκίνησα να γράφω για την παύση εργασιών της γνωστής online πλατφόρμας AMOMA (το σχετικό άρθρο σχετικά με την ΑΜΟΜΑ μπορείτε να διαβάσετε εδώ), άλλα scrollάρωντας το Facebook newsfeed μου στάθηκα στην ανάρτηση του Navarino Pet Community.

και προτίμησα να αναφερθώ σε τέτοιας μορφής δραστηριότητες που βελτιώνουν την εικόνα του ξενοδοχείου ή της επιχείρησης μας.

Τι είναι το Navarino Pet Community

Πρόκειται για μια κοινότητα που συγκροτήθηκε το 2015 από στελέχη και συνεργάτες του ξενοδοχείου Costa Navarino που έχει ως σκοπό να βοηθήσει στην υιοθεσία άδέσποτων άλλα και την περιποίηση τραυματισμένων ζώων. Εάν θέλετε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πως δημιουργήθηκε άλλα και λειτουργεί αυτή η κοινότητα μπορείτε να διαβάσετε αυτό το άρθρο

Ποια τα οφέλη μιας τέτοιας ενέργειας;

Το σημαντικότερο είναι πως η εταιρεία αποδεικνύει τις φιλοζωικές της ευαισθησίες παρέχοντας αρωγή στα αδέσποτα που φιλοξενεί άλλα και βοηθώντας στο καλύτερο μέλλον τους μέσα από τις υιοθεσίες που επιτυγχάνει. Πέρα όμως αυτού του κοινωνικού αποτυπώματος, επιτυγχάνει η εικόνα της επιχείρησης να βελτιώνεται κατακόρυφα στα μάτια των υφιστάμενων άλλα και μελλοντικών επισκεπτών. Λαμβάνοντας υπόψη τα υψηλά φιλοζωικά αισθήματα των Ευρωπαίων άλλα και επισκεπτών από άλλες χώρες, αντιλαμβανόμαστε ότι η φήμη της εταιρείας επεκτείνεται και πέρα από την παροχή άριστων ξενοδοχειακών υπηρεσιών. 

Πως προβάλει αυτή την ενέργεια το Navarino Pet Community;

To Navarino Pet Community κάνει σωστή χρήση των digital μέσων προκειμένου να επιδείξει την φιλοζωική της αυτή δραστηριότητα διατηρώντας και ενημερώνοντας συχνά τον σχετικό Facebook και Instagram λογαριασμό.

Ένα ακόμα παράδειγμα ενεργειών που βελτιώνει την εικόνα του ξενοδοχείου

Ο κος Φώτης Κοκοτός των Elounda Mare Relais & Châteaux Hotel εφαρμόζει υψηλές διαδικασίες διαχωρισμού για την ανακύκλωση συσκευασιών προχωράντας  στην αναλυτική εκπαίδευση του προσωπικού όπως θα διαπιστώσετε και από τα παρακάτω πολύ ενδιαφέροντα video

 

Αυτό που θα πρέπει να αναμένουμε τώρα είναι οι ενέργειες αυτές να προβληθούν και μέσα από τους επίσημους social media λογαριασμούς του ξενοδοχείου.

Στη σύγχρονη εποχή που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και οι δυνατότητες για να ξεχωρίσει μια επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της ελαχιστοποιούνται, μπορεί να επιλέξει μια διαφορετική προσέγγιση και να αρχίζει να εφαρμόζει τακτικές που βοηθούν το κοινωνικό σύνολο. Δείχνοντας ότι προσέχουμε και σεβόμαστε τους γύρω μας, δείχνουμε ότι θα σεβαστούμε και τον πελάτη μας. 

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο