Λίγες ημέρες έμειναν για να γυρίσουμε σελίδα και χρονιά και ήρθε η στιγμή για να δούμε ποιες θα είναι οι σημαντικότερες τάσεις του ξενοδοχειακού digital marketing που θα επικρατήσουν.
Η χρονιά που φεύγει σίγουρα σημαδεύτηκε από την κατάρρευση του Thomas Cook και ενίσχυσε όσο περισσότερο μπορούσε την πεποίθηση ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού θα πρέπει να στηριχθούν περισσότερα στα δικά τους πόδια και να διευρύνουν τα κανάλια πώλησης τους και εστιάζοντας στην αύξηση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων.
Με γνώμονα τα παραπάνω ας εξετάσουμε πως θα διαμορφωθούν οι σημαντικότερες τάσεις του ξενοδοχειακού digital marketing
Προκειμένου οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου μεγέθους, να μπορέσουν να "φέρουν" μεγαλύτερο αριθμό χρηστών/δυνητικών πελατών στο website τους θα πρέπει προϋπολογίσουν μεγαλύτερα διαφημιστικά ποσά. Πέρα των απλών διαφημιστικών καμπανιών μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στο remarketing καθώς αποτελεί ένα άριστο εργαλείο για την επίτευξη μεγαλύτερου αριθμού απευθείας κρατήσεων.
Τα ξενοδοχεία θα αποκτήσουν μια ακόμα πιο interactive σχέση με τους δυνητικούς πελάτες τους. Για να επιτευχθεί αυτό όλο και περισσότερα ξενοδοχειακά websites θα προσθέσουν messaging features στα websites τους. Μπορεί βέβαια αυτό να προσθέτει περισσότερο φόρτο εργασίας άλλα βελτιώνει τον λόγο μετατροπών από δυνητικούς σε πραγματικούς πελάτες. Αρκεί βέβαια να απαντάμε άμεσα και επαγγελματικά.
Πιστεύω πως εξαιτίας της πτώσης των OTA’s ένα σημαντικό μέρος της αγοράς θα στραφεί προς τις metasearch πλατφόρμες προκειμένου να καλύψει το κενό εσόδων από ΟΤΑ’s.
Για να μπορέσουν να μεταφέρουν την εμπειρία διαμονής αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα προχωρήσουν στην δημιουργία VR videο. Κατά αυτό τον τρόπο οι δυνητικοί χρήστες θα μπορούν να έχουν μια καλύτερη “γεύση” της ξενοδοχειακής εμπειρίας.
Είναι επιτακτική ανάγκη η στενότερη συνεργασία των δύο τμημάτων για την επίτευξη των οικονομικών στόχων. Ουσιαστικά το τμήμα Πωλήσεων θα πρέπει να λαμβάνει γνώση των στατιστικών χρήσης του website και άλλων metrics για το σχηματισμό εξειδικευμένων προσφορών σε στοχευμένα κοινά. Το τμήμα marketing θα πρέπει από την πλευρά του να φροντίζει και την καλύτερη και πληρέστερη επικοινωνία αυτών των ενεργειών.
Αυτές είναι οι κυριότερες ψηφιακές τάσεις που θα επικρατήσουν στο χώρο του hotel digital marketing, και που θα βοηθήσουν το ξενοδοχείο σας να ενδυναμώσει την ψηφιακή του παρουσία άλλα και να πετύχει την αύξηση των direct bookings του. Μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κάθε ξενοδοχείου και προσαρμόζεται αναλόγως με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις .