Στα 195 δισ. δολάρια η παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας μέχρι το 2021

30-07-15 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Σε 148,62 δισ. δολάρια ανερχόταν η αξία της παγκόσμιας αγοράς πολυτελών ξενοδοχείων το 2014 ενώ μέχρι το 2021 εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 195,27 δισ. δολάρια, με διεύρυνση του ετήσιου ποσοστού αύξησης της τάξης του 4% κατά την περίοδο 2015-2021, σύμφωνα με έρευνα της Transparency Market Research.

Τα στοιχεία της έρευνας, με τίτλο «Αγορά Ξενοδοχείων Πολυτελείας-Παγκόσμια Ανάλυσης της Βιομηχανίας, Μέγεθος, Μερίδιο, Ανάπτυξη, Τάσεις και Προβλέψεις για το 2015-2021», δείχνουν ότι η Β. Αμερική κυριάρχησε στη συγκεκριμένη αγορά το 2014 και αναμένεται να διατηρήσει την πρώτη θέση καθόλη τη διάρκεια της περιόδου που εξετάζει η έρευνα, με εκτίμηση για ρυθμό ανάπτυξης 5,4%. Η Γερμανία κυριαρχεί στην αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας στην Ευρώπη το 2014.

Από τα στοιχεία διαφαίνεται ότι η εκτίναξη της τουριστικής βιομηχανίας σε συνδυασμό με τις αλλαγές στον τρόπο ζωής των ανθρώπων συμβάλλει στην αυξανόμενη δημοφιλία των πολυτελών ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο. 

Συγκεκριμένα, η μεταστροφή των ταξιδιωτών στα ταξίδια πολυτελείας και αναψυχής είναι ο βασικός παράγοντας που υποκινεί την ανάπτυξη της αγοράς ξενοδοχείων πολυτελείας. Επίσης, ο αυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτών σε διαφορετικές περιοχές της γης όπως η Β. Αμερική, η Ευρώπη, η Ασία-Ωκεανία και ο υπόλοιπος κόσμος, συμβάλλει στη θετική ανάπτυξη της αγοράς. Η αύξηση του ποσού εισοδήματος που μπορεί να ξοδευτεί και οι αυξημένες δαπάνες στον πολυτελή τρόπο ζωής έχουν θετικό αντίκτυπο.

Η αγορά πολυτελών ξενοδοχείων κατηγοριοποιείται στα business hotels, τα suite hotels, τα airport hotels, τα resorts και άλλα. Τα Business hotels διατήρησαν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς το 2014, με εκτιμήσεις για ρυθμό ανάπτυξης 3,8% την περίοδο που εξετάζει η έρευνα. Τα ξενοδοχεία αυτά απευθύνονται στους ταξιδιώτες σε επαγγελματικά ταξίδια και βρίσκονται κυρίως σε επιχειρηματικά κέντρα. Οι πελάτες-στόχος των ξενοδοχείων αυτών είναι τα άτομα που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και μικρές ομάδες συνεδρίων. 

Η αγορά των Airport hotels προβλέπεται ότι θα διευρυνθεί κατά 3,7%.

Το επιθετικό branding, οι προωθητικές δραστηριότητες και τα κόστη που προκύπτουν από τη διαδικτυακή διαφήμιση αναμένεται να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο στην παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας. 

Οι αυξανόμενοι τουρίστες που προτιμούν πολυτελείς διακοπές, διαθέτουν ευρεία γκάμα γούστου και προϋπολογισμού και είναι πρόθυμοι να απολαύσουν τις πολυτελείς υπηρεσίες που προσφέρουν ποικίλα resort και ξενοδοχεία. Επιπλέον, αυξανόμενος αριθμός διοργανώσεων διεθνούς εμβέλειας φαίνεται πως ευνοούν τη συγκεκριμένη αγορά.

Η αύξηση των στάνταρ διαβίωσης και οι πληροφόρηση σχετικά με διάφορες υπηρεσίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία αυτά, πυροδοτούν επιπλέον τη ζήτηση για διαμονή πολυτελείας σε όλο τον κόσμο.

Η αυξανόμενη πληροφόρησης σχετικά με τα brand καθώς και η αλλαγή του τρόπου ζωής ενισχύει τη ζήτηση για ξενοδοχεία πολυτελείας στη Β. Αμερική, και στη συνέχεια και στην Ευρώπη. Η αναπτυσσόμενη τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους αυξάνεται η δημοφλία των πολυτελών ξενοδοχείων στην Ασία-Ωκεανία ενώ ο αυξανόμενος αριθμός διοργανώσεων διεθνούς εμβέλειας σε συνδυασμό με τη βελτίωση των στάνταρ διαβίωσης, είναι οι λόγοι που η συγκεκριμένα αγορά αναπτύσσεται στον υπόλοιπο κόσμο.

Οι ΗΠΑ κυριαρχούν στην αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας στη Β. Αμερική το 2014 και αναμένεται να διατηρήσουν τη θέση τους για την περίοδο που εξετάζεται στην έρευνα. Η αναπτυσσόμενη τουριστική βιομηχανία και η αύξηση του αριθμού τουριστών είναι οι βασικοί παράγοντες που ευθύνονται για την ανάπτυξη της αγοράς στις ΗΠΑ.

Στα brand που έχουν ισχυρή παγκόσμια παρουσία στην αγορά πολυτελών ξενοδοχείων περιλαμβάνονται τα Starwood Hotels & Resorts, Four Seasons Holdings Inc., InterContinental Hotels Group PLC, ITC Hotels Limited, The Indian Hotels Company Limited, Mandarin Oriental International Limited, Jumeirah International LLC, Shangri-La International Hotel Management Ltd., Kerzner International Resorts, Inc. και Marriott International, Inc.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις