Ακόμη και στους νεότερους ταξιδιώτες, η πανδημία έχει δημιουργήσει μια νέα ευαισθητοποίηση σχετικά με τις προσφορές υπηρεσιών υγείας. Αυτό διαπιστώθηκε κατά τη διάρκεια συζητήσεων στην ITB, με παραδείγματα από τη Ρουμανία, την Ινδία και την Κροατία, να δείχνουν πώς οι προσφορές ευεξίας μπορούν να προσελκύσουν νέες ομάδες-στόχους, προωθώντας ως ελκυστικά ακόμη και τα λασπόλουτρα.
Ειδικότερα, από την πανδημία του κορωνοϊού, το θέμα της υγείας βρίσκεται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων για πολλούς ταξιδιώτες. Η ζήτηση δεν περιορίζεται μόνο στη θεραπεία αναπνευστικών και καρδιαγγειακών παθήσεων. Ιδανικά, με έγκαιρα προληπτικά μέτρα, αυτές οι ασθένειες δεν εμφανίζονται καθόλου, επεσήμανε η Δρ. Shubada Thorat, διευθύντρια του Fazlani Natures Nest, κατά τη διάρκεια της ITB Berlin Convention on the Medical & Health Tourism Pavilion Stage.
Με έδρα στα νοτιοανατολικά της Βομβάης, η γιατρός θεραπεύει επισκέπτες από όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων έλαια και βότανα της Αγιουρβέδα. Επιπλέον, προωθεί την ανάγκη για υγιεινή διατροφή, δημιουργώντας εργαστήρια μαγειρικής, στα οποία οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν φρούτα και λαχανικά που έχουν μαζέψει οι ίδιοι, για να προετοιμάσουν θρεπτικά γεύματα.
Από την άλλη πλευρά, στη ρουμανική ακτή της Μαύρης Θάλασσας, οι ταξιδιώτες μπορούν να χαλαρώσουν σε εγκαταστάσεις που λειτουργούν από τον όμιλο ANA HOTELS. Ενώ παλαιότερα συνήθιζαν να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις οι ηλικιωμένοι, τα τελευταία χρόνια η πελατεία έχει γίνει πολύ νεότερη, σύμφωνα με τη διευθύντρια, κα Iuliana Tasie.
Οι νέοι, χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία για μικρότερες διαμονές, ώστε να αντισταθμίσουν την αγχωτική καθημερινότητα. Εκτός από το υγιεινό κλίμα, υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις θεραπείες ιαματικών αερίων, για παράδειγμα στην Covasna. Τα αέρια είναι ηφαιστειακής προέλευσης και φημολογείται ότι έχουν μια σειρά θετικών επιδράσεων, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών παθήσεων και του διαβήτη.
Ο τουρισμός υγείας θα αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία στη στρατηγική και του Κροατικού τουρισμού, εξήγησε η κα Ivana Kolar, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Julius Rose - Tourism 365. Οι προσπάθειές της να προσεγγίσει νεότερους ανθρώπους, περιλαμβάνουν επιτυχημένες καμπάνιες Instagram για θεραπείες με σάουνα και λάσπης. Οι νεότερες γυναίκες ενδιαφέρονται επίσης και για τις θετικές επιδράσεις στο δέρμα. Περαιτέρω, οι τοποθεσίες glamping με εφαρμογές ευεξίας παρέχουν επίσης πρόσβαση σε μια μορφή ταξιδιού που βασίζεται στην υγεία.
Τέλος, όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν στο ότι πρέπει να υπάρξει κρατική ενίσχυση για τον τουρισμό υγείας, για παράδειγμα με τη μορφή ευνοϊκότερων φορολογικών συντελεστών ή συστημάτων κουπονιών. Με αυτόν τον τρόπο, οι κυβερνήσεις θα μπορούσαν να διαδραματίσουν ενεργό ρόλο, βοηθώντας τους πολίτες να παραμείνουν υγιείς.