Ημερίδα στη Ρόδο για το νόημα των εξειδικευμένων κόνσεπτ στα ξενοδοχεία

16-12-15 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Σεμινάριο με θέμα "Special Hotel Concepts Seminar: Η δύναμη της διαφοροποίησης και της εξειδίκευσης: Η εξειδίκευση των ξενοδοχείων ως στρατηγική βιωσιμότητας και κερδοφορίας" διοργάνωσε ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου στις 12 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Semiramis.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο Δρ.Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών και Πανεπιστημιακός, ο οποίος μίλησε για τη δύναμη της εξειδίκευσης στον ξενοδοχειακό κλάδο. Παρουσιάζοντας πολυάριθμα παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων ξενοδοχείων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο κ. Κούτουλας ανέλυσε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην τουριστική αγορά και σχετίζονται με τις ανάγκες και προτιμήσεις συγκεκριμένων κατηγοριών ταξιδιωτών.

Διαφοροποιημένα ξενοδοχεία όπως λ.χ. τα couples-only hotels ή τα boutique hotels αντιμετωπίζουν πολύ μικρότερα ανταγωνισμό από τις συμβατικές μονάδες και έχουν μεγαλύτερη ευελιξία στην τιμολογιακή πολιτική.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αναλύθηκαν σημαντικές πτυχές για το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων με ειδικό concept και παρουσιάστηκαν τα επιμέρους βήματα του σχεδιασμού για να αναπτυχθεί ένα ξενοδοχείο με ειδική στόχευση και φυσιογνωμία. Επίσης παρουσιάστηκαν οι δυνατότητας εξειδίκευσης μέσα από τα ξενοδοχειακά brands των tour operators.

“Η εξειδίκευση αποτελεί μιαν εξαιρετική στρατηγική επιλογή για ένα συμβατικό ξενοδοχείο που αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίτευξη των στόχων πληρότητας, εσόδων και ικανοποίησης πελατών. Μια επιτυχημένη εξειδίκευση μπορεί να οδηγήσει σε μια σημαντική αύξηση της μέσης τιμής δωματίου και να θέσει σε πολύ πιο υγιή βάση τη μελλοντική πορεία της επιχείρησης”, ανέφερε ο κ. Κούτουλας μετά το πέρας του σεμιναρίου.

Επίσης κοινό συμπέρασμα όλων των συμμετεχόντων στο σεμινάριο είναι ότι θα βοηθήσει πολύ τους Διευθυντές στην εξειδίκευση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος εντός των ξενοδοχείων το οποίο θα συμβάλει στην αύξηση της κερδοφορίας της κάθε επιχείρησης αυξάνοντας το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα έναντι άλλων.

Κατά την διάρκεια του διαλλείματος ο Πρόεδρος και το Δ.Σ ενημέρωσαν τα μέλη τους για την πορεία της νέας τουριστικής σεζόν και των μέχρι στιγμής κρατήσεων. Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ ανακοινώνεται αύξηση των αεροπορικών θέσεων προς την Ρόδο, υπάρχει μεγάλη στασιμότητα στις μέχρι στιγμής κρατήσεις.

Ο Πρόεδρος τόνισε την αναγκαιότητα συστράτευσης για εύρεση πόρων από όλους τους φορείς, ώστε να στηριχθούν οι δομές του ΠΡΟΤΟΥΡ και να υπάρξει παρουσία της Ρόδου στις επερχόμενες τουριστικές εκθέσεις.

Επόμενη εκδήλωση του Συλλόγου προγραμματίζεται με την νέα χρονιά για ενημέρωση των μελών και προγραμματισμό των επόμενων δράσεων και σεμιναρίων. Η ακριβής ημερομηνία θα καθορισθεί τις επόμενες ημέρες.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....