WTM 2018 | Πώς προωθείται ο τουρισμός στα social media

07-11-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Τα social media βρέθηκαν στην ατζέντα συζητήσεων της έκθεσης WTM 2018.

Η επικεφαλής Instagram και Facebook της Head of Travel, Neasa Bannon, παρουσίασε αναλυτικές πληροφορίες για το κοινό του Instagram, το οποίο, όπως είπε, είναι παθιασμένο, ανοικτό να ανακαλύψει νέους προορισμούς και έτοιμο να χρησιμοποιήσει τις ιστορίες του Instagram ακόμα περισσότερο το 2019 καθώς συνεχίζεται η τάση για ταξίδια περιπέτειας.

Δείτε το βίντεο...

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο