Με την ελπίδα της ανάκαμψης μέσα στη φετινή χρονιά, οι επιχειρήσεις στον κλάδο των συνεδρίων, εκδηλώσεων και εκθέσεων (MICE) γνωρίζουν οτι θα χρειαστεί επανεξέταση του μοντέλου λειτουργίας τους, προσφέροντας τις εγγυήσεις ασφάλειας που όλοι προσδοκούν.
Στο πλαίσιο αυτό, το Monaco Convention Bureau λάνσαρε μια νέα καμπάνια επικοινωνίας με το σόλγκαν #REEVENT.
Η ευρέως αναγνωρισμένη από όλους ανάγκη για αλλαγή επιδιώκεται με ενέργειες από επαγγελματίες της βιομηχανίας που συνδέονται μέσω της αρχής Tourist and Convention Authority. Η αλλαγή αυτή απαιτεί κίνητρα και καινοτομία και οφείλει να δώσε έμφαση στο πνευματικό κεφάλαιο, στην ευελιξία και τη βελτίωση των χώρων και των μεταφορών, με μια προσέγγιση που θα είναι όσο το δυνατόν πιο φιλική στο περιβάλλον.
Το Μονακό έχει όλα τα πλεονεκτήματα να αναγνωριστεί ως πρωτοπόρος σε αυτή τη μεταμόρφωση: την εμπειρογνωμοσύνη, την αναγνωρισμένη αριστεία του στη διοργάνωση εκδηλώσεων, την εξατομικευμένη του προσέγγιση, αλλά και τη διαχρονική δέσμευση για προστασία του περιβάλλοντος και τη συνεχή αναζήτηση για βιώσιμη καινοτομία», δήλωσε ο Guy Antognelli, επικεφαλής της Tourist and Convention Authority.
Πέρα από ένα κάλεσμα για την αναζωογόνηση του κλάδου επαγγελματικών εκδηλώσεων, το #REEVENT αποτελεί μια πρόσκληση προς τους επαγγελματίες της βιομηχανίας να επιστρέψουν και να οργανώσουν εκδηλώσεις, εξήγησε.
Η καμπάνια αποτελείται από 6 οπτικά σλόγκαν τα οποία δίνουν έμφαση στις αξίες του Destination Monaco: την ασφάλεια, τις υπηρεσίες, την ενότητα του προορισμού και των ενεργειών και τη δέσμευση στο περιβάλλον.